Mercedes C Class: Drive & Seek
Δείχνει να πιάνει το τι δουλεύει στα social media η Mercedes-Benz που αντί να βγάλει ένα διαφημιστικό των 30″ που θα άρμοζε στην τηλεόραση, έβγαλε ένα διαφημιστικό των 10 λεπτών.
Στο διαφημιστικό, ο ήρωας και η ηρωίδα ληστεύουν μια τράπεζα και διαφεύγουν με μια ολοκαίνουρια C Class. Πολύ βασικό storyline, απλό και εύπεπτο για ένα κοινό που θέλει ακριβώς αυτό. Άλλωστε, τα 42.000 views που έπιασε στις πρώτες τέσσερις μέρες το video δε τα λες και άσχημα.
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=Nf75iUZVn7Y&rel=0]
Μου αρέσει ιδιαίτερα το ότι τα brands καταλαβαίνουν πως το interaction δεν έρχεται με το να είναι όλοι οι πρωταγωνιστές καλοί και καθημερινοί άνθρωποι, αλλά λίγο edgy και exciting χαρακτήρες. Κάτι σαν τα διαφημιστικά της Coca Cola Zero που παίζουν με το concept του αδύνατου που γίνεται δυνατό.
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=j7LMZJ_Fb1g]