Decommoditization – The History Files
Ας πούμε ότι το προϊόν που θέλετε να επικοινωνήσετε είναι ένα commodity. Πανταχού παρόν σε διάφορα brands, το loyalty είναι μικρό γιατί τα πλεονεκτήματα μεταξύ των brands δεν είναι ξεκάθαρα και η τιμή του κάθε προϊόντος είναι βασισμένη στο μοντέλο cost plus.
Κάποιοι δάσκαλοι Ιστορίας είχαν ένα αντίστοιχο πρόβλημα, αλλά πολύ μεγαλύτερο. Προσφέρουν κάτι που ουσιαστικά είναι δωρεάν, έχει μεν awareness αλλά πολύ αόριστο και οι περισσότεροι βαριούνται να διαθέσουν το χρόνο τους για να ακούσουν.
Τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση; Οι History Teachers επέλεξαν να κάνουν videos με διασκευές γνωστών τραγουδιών για να κάνουν τους μαθητές να ενδιαφερθούν για το offering τους.
Ιδού ένα παράδειγμα από το πως σε κάνουν να μάθεις την ιστορία του Τρωϊκού Πολέμου:
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=CiQ4j-D5o4o&rel=0]
Τι κάνατε εσείς για να διαφοροποιήσετε το δικό σας προϊόν online;