Πεθαίνουν και τα QR codes;
Δεν έχει ακόμα βρεθεί ιδιαίτερα πρακτικός τρόπος με τον οποίο να αποδίδουν τα QR codes, παρά την επιμονή των marketers να τα χρησιμοποιούν.
Αυτό το συμπέρασμα βγάζω και ως καταναλωτής και ως γκατζετάκιας αλλά και ως ερευνητής όταν διαβάζω άρθρα σαν κι αυτό στην iMediaConnection.
Το άρθρο αναφέρει ξεκάθαρα πως ένα 16% μόνο των καταναλωτών (το 35% ενός υποσυνόλου που αντιστοιχεί στο 45% του κοινού) στο San Francisco ήξερε πώς να χρησιμοποιήσει το QR Code. Και τονίζω το San Franscisco καθώς είναι η Μέκκα του ιντερνετικού πολιτισμού, ο κόσμος εκεί έχει πολύ περισσότερα smartphones απ’ ότι στην Ελλάδα. Σα χώρα νομίζω έχουμε ένα penetration των smartphones περίπου στο 20% και σίγουρα πολύ λιγότεροι χρήστες είναι εκείνοι που γνωρίζουν για το QR code, γνωρίζουν πώς να το χρησιμοποιούν, έχουν εγκατεστημένο σχετικό application και τελικά είναι διατεθιμένοι να το αξιοποιήσουν.
Αν θέλετε να τους πάτε στο mobile site σας, γιατί να μην τους διαφημίσετε απλά το m.YouBrand.gr;