Τα apps δεν είναι στρατηγική
Πιστεύω πως το Harvard Business Review τα λέει καλύτερα από μένα, απλά θέλω να τονίσω το λόγο για τον οποίο παρόλο που μπορούμε να παράξουμε mobile apps δεν τα προτείνουμε για το 90% των πελατών που πιστεύουν πως:
- αν το φτιάξουν, θα το κατεβάσει το κοινό τους
- αν το κατεβάσει, θα ασχοληθεί πάνω από 2 λεπτά
- αν ασχοληθεί, θα επηρεαστεί ή θα αγοράσει.
Το άρθρο του HBR εξηγεί τους λόγους για το mobile αλλά οι ίδιοι λόγοι ισχύουν και για οποιοδήποτε άλλο web app, desktop app και social media channel.
Χωρίς στρατηγική, το app δεν πάει πουθενά, εκτός αν νομίζετε ότι έχετε στα χέρια σας το επόμενο Angry Birds.
Ομοίως, η σελίδα στο facebook, ο λογαριασμός στο twitter, το κανάλι στο youtube δεν πάει πουθενά χωρίς μια αντίστοιχη κατεύθυνση από πίσω. Το “build it and they will come” έχει πεθάνει προ δεκατίας.