Social Startups
Πριν ενθουσιαστείτε με το επόμενο social startup του τύπου Google+, Pinterest, Quora, Path και πολλά ακόμη, θυμηθείτε τι έγινε την τελευταία φορά που ενθουσιαστήκατε με άλλα startups: τίποτα.
Τα περισσότερα startups μπορούν να δημιουργήσουν ένα αρχικό buzz και να μην αναπτυχθούν ποτέ ιδιαίτερα. Μην τα θεωρείτε όλα σημαντικά μέχρι να γίνουν.
Having said that, το Pinterest όντως αποκτάει πολύ γρήγορα ενδιαφέρον και ίσως αποτελέσει μια εξαίρεση στον κανόνα των social media που θα πιάσουν, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι και καλό για εμπορική αξιοποίηση.
Ακόμα και το twitter ακόμα δεν παρουσιάζει ιδιαίτερο εμπορικό ενδιαφέρον στην Ελλάδα για brands με τον τρόπο που θέλουν/μπορούν να το τρέξουν.
Κάθε πράγμα στον καιρό του.