Διαγωνισμοί: Νικητές και αναπληρωματικοί
Ένα από τα πιο hot πράγματα στους όρους διαγωνισμού που δύσκολα σκέφτεται ένα νομικό τμήμα, αλλά είναι δουλειά του social media manager να σκεφτεί είναι το πόσο χρόνο έχει ένας νικητής να επικοινωνήσει πως αποδέχεται το δώρο του πριν αναγκαστεί να προχωρήσει στην επιλογή ενός αναπληρωματικού.
Το χρονικό διάστημα αυτό παίζει ρόλο γιατί πολύ συχνά με το που τελειώνει ένας διαγωνισμός, το κοινό θέλει να μάθει ποιοι κέρδισαν. Αν λοιπόν ανακοινώσουμε τα ονόματα των κληρωθέντων αλλά αυτοί μετά δεν απαντήσουν στα μηνύματα για να παραλάβουν τα δώρα τους, τότε έχουμε ανακοινώσει λάθος ονόματα.
Όλα αυτά πρέπει να προβλεθούν στη διαδικασία και στους όρους.
Πρόσφατα λοιπόν είδα κάτι στους όρους του διαγωνισμού #7wordstory που ανακοίνωσε ο Richard Branson για τη Virgin Airlines. Ο χρόνος που είχε για να αποδεχτεί κάποιος το δώρο του είναι 12 ώρες από τη στιγμή που θα του στείλουν μήνυμα. Πολύ σύντομο διάστημα για τα ελληνικά δεδομενα, αλλά έτσι τρέχουν τα social.
Θες να συμμετέχεις; Πρέπει το brand να είναι πιστό στο μέσο, οπότε κι εσύ πρέπει να τρέχεις αντίστοιχα. Το θέμα είναι να απαντήσεις σε χρόνο τέτοιο ώστε να μπορεί το brand να αξιοποιήσει την ανακοίνωση του ονόματός σου εμπορικά. Είναι κι αυτο ανάμεσα σε αυτά που κερδίσει το brand από το διαγωνισμό.
Εμένα με βρίσκει σύμφωνο κάτι. Όπως με βρίσκει σύμφωνο και το ότι αν δεν ανταποκριθεί ούτε ο αναπληρωματικός / επιλαχών, τότε δε χρειάζεται να υπάρχει και δεύτερος αναπληρωματικός.