The New Stuff - Suit digital marketing

AdWords: Four Ads

Performance Team


Με τις τρεις αυτές λέξεις έχει αναστατωθεί ο κόσμος του SEM/SEO αυτή την εβδομάδα, αφού ξυπνώντας τη Δευτέρα αρχίζαμε να βλέπουμε σε πολλές αναζητήσεις ότι οι διαφημίσεις AdWords πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα δεν ήταν πλέον 3, αλλά 4.

12348064_10153812993736151_530543582328835426_n

Τι συμβαίνει; Προσπαθεί η Google να βγάλει περισσότερα από τους διαφημιζόμενους;

Η απάντηση είναι μάλλον ναι αλλά όχι για τους λόγους που φαντάζεστε, ότι δηλαδή εκεί η διαφήμιση είναι πιο ακριβή. Άλλωστε, η 4η θέση είτε είναι ακριβώς πάνω από το 1ο οργανικό αποτέλεσμα, είτε είναι η πρώτη διαφήμιση στη δεξιά στήλη, κοστίζει στην πραγματικότητα το ίδιο. Ίσως φέρνει ένα κίνητρο παραπάνω για ανταγωνισμό για την 4 θέση και βοηθάει λίγο τη Google με το να πριμοδοτήσουν οι «τριτοτέταρτοι» λίγο παραπάνω το bidding strategy τους.

Αλλά ο πραγματικός λόγος που η Google εμφανίζει τα “Four Ads” είναι μάλλον διαφορετικός. Ο λόγος, πιστεύουμε, είναι για να ταράξει τα νερά στο SEO, καθώς ακόμα κι αν κάποιος παίζει στην πρώτη θέση, ξαφνικά βρέθηκε μια θέση πιο κάτω. Και κατά πάσα πιθανότητα βρέθηκε στο desktop below the fold. Για mobile δε συζητάμε, βρέθηκε μάλλον δύο φορές κάτω από το fold.

Είναι αυτό κάτι μόνιμο; Δύσκολο να πούμε.

Πάντως, η Google ακόμα κι αν απλά τεστάρει τα νερά για λίγο, το κάνει σε καλή χρονική στιγμή γιατί έτσι βοηθάει τους διαφημιζόμενούς της με τα χριστουγεννιάτικα ψώνια και έχει ήδη στρώσει αρκετά την ποιότητα των διαφημίσεων στο AdWords, καθώς στα ανταγωνιστικά searches δύσκολα κάποιος παίζει με κακό Quality Score.

 

Advertising · Google

adwords · google · ppc · search · sem

Agencies · Brand & Marketing Managers

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο