The New Stuff - Suit digital marketing

Τι κάνει ένας community manager

Mara Havaki


Εύκολα θα μπορούσαμε να πούμε πως ζούμε την αποκορύφωση του digital, σε μία ηλεκτρονική εποχή που όλα γύρω μας κινούνται στους ρυθμούς των social media. Για να προλάβουμε αυτούς τους ρυθμούς, οι οποίοι χαρακτηρίζονται από τις ραγδαίες αλλαγές και τις απρόοπτες εξελίξεις, χρειαζόμαστε άτομα με την κατάλληλη κατάρτιση και εμπειρία.

Αναφερόμενοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κρίνεται πλέον απαραίτητο ένα άτομο που θα διαχειρίζεται λογαριασμούς σε κάθε είδους social media ( Facebook, Twitter, Instagram κ.ά.). Όταν όμως μιλάμε για διαχείριση εννοούμε μία πληθώρα από tasks που πρέπει να φέρει εις πέρας ένας Community Manager.

Ενδεχομένως, η δουλειά ενός Community Manager να φαντάζει σε ορισμένους ως κάτι απλό, όμως κάθε άλλο… Δε θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε πως ο manager αυτός αποτελεί την εικόνα του brand. Ειδικά εάν αναλογιστούμε πως το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του το αξιοποιεί για να κάνει έρευνα, να βρίσκει και να δημιουργεί ποιοτικό περιεχόμενο. Περιεχόμενο, το οποίο θα εμπλουτίσει τις σελίδες των brands που έχει αναλάβει να διαχειρίζεται.

SM Cost

Από τις αρμοδιότητες του δε λείπουν η στενή παρακολούθηση της σελίδας, η ανάλυση στατιστικών, η επικοινωνία με το κοινό αλλά και η επίλυση τυχόν κρίσεων. Ενώ, εξίσου σημαντική είναι και η παρακολούθηση του ανταγωνισμού. Ο συνδυασμός αυτών των παραμέτρων είναι ο ορισμός της δημιουργίας ενός άρτιου, δημιουργικού και ανταγωνιστικού content για τη σελίδα ενός brand. Συμπεραίνουμε λοιπόν, πως η ανάπτυξη περιεχομένου δεν είναι εύκολη υπόθεση.

Αρκεί να θυμόμαστε, πως το content είναι το κλειδί σε όλη την digital παρουσία ενός brand. Όχι μόνο καθορίζει το brand awareness και το brand engagement, αλλά φυσικά και το μέγεθος των conversions. Ουσιαστικά, πρόκειται για το άλφα και το ωμέγα της πορείας που θα διαγράψει ένα brand και της θέσης που θα λάβει στο μυαλό και στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Επομένως, η επιλογή και η δημιουργία του σωστού content είναι δικαίως το πιο χρονοβόρο κι απαιτητικό task ενός Community Manager.

It’s official… content is the king!

Social Media · Why you need a good agency

community manager · Content

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Πώς να γίνεις επαγγελματίας digital marketer

»

Βελτιστοποιήστε την απόδοση Search Ads Campaigns με τη χρήση Long Tail Keywords.

»

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

»

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

»

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

»

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

»

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

»

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο