X

Όροι διαγωνισμών

Μπορεί το κομμάτι των social media να είναι καινούριο αλλά στη δημιουργία content, στο marketing και τη διοργάνωση διαγωνισμών η εταιρεία μου ασχολείται από το 2002, έχοντας συμμετέχει στη διοργάνωση διαγωνισμών με δώρα μετρητά, ταξίδια, gadgets αλλά και αυτοκίνητα.

Θα πρότεινα λοιπόν τόσο στους brand owners όσο και στους φίλους μου που παρέχουν υπηρεσίες social media να προσέξουν όταν κάνουν διαγωνισμούς να είναι νόμιμοι.

Ακόμα και ένα δώρο μικρής αξίας, όταν αυτό δίνεται με διαγωνισμό τότε θα πρέπει να υπάρχουν οι όροι που είτε είναι κατατεθιμένοι σε συμβολαιογράφο πριν την έναρξη του διαγωνισμού, είτε έχουν αναρτηθεί σε κάποια ιστοσελίδα.

Αν επιλέξετε να αναρτήσετε τους όρους του διαγωνισμού σε μια σελίδα, θα πρέπει να ξέρετε διατηρείτε το δικαιώμα αλλαγής τους μόνο με έκδοση δεύτερης σελίδας όπου περιγράφεται η τροποποίηση των όρων και όχι με το να πάτε να διορθώσετε με το χέρι τη σελίδα που περιείχε τους αρχικούς όρους.

Η κατάθεση σε συμβολαιογράφο πάντως σας καλύπτει απείρως καλύτερα, αφού έτσι λογικά θα μπορέσει ο συμβολαιογράφος να είναι και παρών στην κλήρωση για να μην κατηγορηθείτε πως η κλήρωση είναι στημένη.

Προς γνώση και συμμόρφωση.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • "διατηρείτε το δικαιώμα αλλαγής τους μόνο με έκδοση δεύτερης σελίδας "

    Συμφωνώ και είναι λογικό αλλά προκύπτει αυτό από κάπου νομικά;

  • Συμβολαιογράφος δεν είμαι, οπότε απλά μεταφέρω αυτό που μου λένε όλα αυτά τα χρόνια οι διάφοροι συμβολαιογράφοι.

    Νομίζω πως η βασική αρχή είναι να υπάρχει ένας τρόπος να δει κάποιος τις διάφορες versions των όρων. Αν αλλάξεις το αρχικό κείμενο, αυτό χάνεται.

  • Με την δική μου εμπειρία στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων τους όρους τους αναλαμβάνει το νομικό τμήμα του key account ή του ενδιάμεσου media spend agency. Ειδικά αν το account είναι μεγάλο ή πολυεθνική δεν υπάρχει μεγάλη περίπτωση να ζητήσουνε από τον strategist να συντάξει ή να έχει την παραμικρή ανάμιξη με τους κανόνες του διαγωνισμού.

    Γιa μικρότερα campaigns ή για διαγωνισμούς σε blogs fb pages etc., όντως είναι έτσι αλλά σε τέτοιο scale σπάνια αλλάζουν οι όροι (εκτός και αν τάζεις ότι θα δώσεις το iPhone 5G ή devices που δεν έχεις access, που βέβαια μετά έχεις δικό σου pr-crisis ;-).

    Όπως και να έχει όμως η παρατήρησή σου Γιώργο για διαφορετικά και διακριτά versions είναι πολύ εύστοχη, για campaign του εξωτερικού μάλιστα μια φορά μας είχαν ζητήσει να βάζουμε invasive pop up κάθε φορά που ο χρήστης έκανε navigate στο fb page του app του διαγωνισμού ώστε να πληροφορείται για τις αλλαγές. Άλλος τρόπος να επικοινωνήσει κάποιος τις αλλαγές στους όρους χρήσης μια υπηρεσίας ή ενός διαγωνισμού είναι μέσω mail, αν έχεις προνοήσει να ζητήσεις "access my email" permissions από τον χρήστη της εφαρμογής σου. Οι όροι του facebook σε καλύπτουν απόλυτα http://is.gd/egXCD!

  • Γιάννη, τι ώρες είναι αυτές που μου σχολιάζεις; :)

This website uses cookies.