Conversions: Αυξήστε τα με τη βοήθεια των Social Media!
Τα social media είναι από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την αύξηση των conversions. Ειδικά όσον αφορά το brand awareness και την αύξηση του reach, τότε αναμφίβολα μπορούν να προσφέρουν πολλά στην επιχείρησή σας. Για αυτό το λόγο η στρατηγική που ακολουθείται και εφαρμόζεται πρέπει να είναι σχεδιασμένη με πολλή προσοχή. Το πρώτο βήμα, όμως, είναι να καταλήξετε στο μέσο το οποίο είναι το καταλληλότερο και ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας.
Ο αριθμός των conversions αυξάνεται ανάλογα με το μέσο το οποίο θα αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε. Πρώτα απ’όλα πρέπει να ορίσετε το κοινό στόχευσης. Ανάλογα με τα social media, τα οποία χρησιμοποιούν περισσότερο τα άτομα τα οποία στοχεύετε, αυτά θα χρησιμοποιήσετε τελικά για την αύξηση των conversions .
Το Facebook είναι το μέσο που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι άνθρωποι παγκοσμίως, με σχεδόν 1,8 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Αυτό επιτρέπει σχεδόν σε κάθε τύπου επιχείρηση να διαφημιστεί και να αυξήσει το κοινό της.
Το LinkedIn χρησιμοποιείται κυρίως από επαγγελματίες, οι οποίοι θέλουν να δικτυωθούν με άλλα άτομα του κλάδου τους και να μοιραστούν πληροφορίες. Σαν μέσο έχει περίπου 150 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 39% των χρηστών του LinkedIn κερδίζει περισσότερα από 100.000$ το χρόνο.
Το Twitter αποτελεί μία δυναμική πλατφόρμα, στην οποία δραστηριοποιούνται μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Αυτή η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να μοιράζονται τα νέα τους με τους followers τους.
Στο Pinterest το κοινό στόχευσης είναι κατά κύριο λόγο γυναίκες ηλικίας 24-54. Για αυτό το λόγο είναι ιδανικό μέσο για επιχειρήσεις ομορφιάς, μόδας κλπ. Παρόλο που το Pinterest έχει λιγότερους χρήστες από το Facebook, οι χρήστες του είναι περισσότερο διατεθειμένοι να ξοδέψουν μέχρι 50$ ανά παραγγελία, ποσό το οποίο είναι υψηλότερο από κάθε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
To Instagram είναι κυρίως οπτική πλατφόρμα, η οποία έχει περισσότερους από 500 εκατομμύρια χρήστες το μήνα. Οι κλάδοι της μόδας, της ομορφιάς, του ποτού και του φαγητού, των ταξιδιών και της διακόσμησης μπορούν να αυξήσουν κατά πολύ το reach τους και κατά συνέπεια τα conversions τους, ακολουθώντας τη σωστή στρατηγική στο Instagram.

Αφού είδαμε κάποια στοιχεία για τα κυριότερα social media, παρακάτω παραθέτουμε κάποια tips που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τα conversions σας!
1. Keywords
Για κάθε πλατφόρμα υπάρχουν κάποια keywords που βοηθούν στην αύξηση των conversions. Για παράδειγμα, στο Facebook – inspire, where, when, tell us, στο Twitter – ReTweet, Follow, Check out και στο LinkedIn – promoted, increased, developed.
2. Οπτικά μέσα
Τα οπτικά μέσα είναι “must”. Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε συχνά εικόνες, βίντεο, GIFs, memes και infographics.
3. Social Media Sign Up
Αποφύγετε να χάσετε πελάτες, λόγω μιας περίπλοκης και χρονοβόρας διαδικασίας εγγραφής. Αντίθετα, η εγγραφή μέσω κάποιου social media του πελάτη είναι πολύ πιο εύκολη και απλή και σημειώνει αύξηση του επιπέδου των conversions.
4. Posts
Αυξήστε τη συχνότητα των posts που κάνετε, χωρίς όμως υπερβολές. Δώστε προσοχή στις ώρες τις οποίες δημοσιεύετε. Ενδεικτικά, στο Facebook προτείνεται ένα post τη μέρα, μεταξύ 13:00 και 16:00. Στο LinkedIn ένα post τη μέρα, μεταξύ 10:00 και 11:00. Στο Twitter περίπου 15 tweets τη μέρα, από τις 2:00 τα ξημερώματα μέχρι τις 22:00 το βράδυ. Τα ιδανικά pins στο Pinterest είναι 11 τη μέρα, μεταξύ 2:00 και 23:00. Τέλος, στο Instagram προτείνεται η δημοσίευση 1-2 φωτογραφιών τη μέρα. Η πρώτη μεταξύ 8:00 και 9:00 το πρωί και η δεύτερη στις 14:00.
5. Περιεχόμενο
Σιγουρευτείτε ότι δίνετε ενδιαφέρον περιεχόμενο, το οποίο αξίζει να γίνει share.
6. Μέγεθος
Διατηρήστε το post σας μικρό και συνεκτικό.
7. Polls
Καλέστε το κοινό να συμμετέχει σε κάποια ψηφοφορία (poll). Αυτό όχι μόνο κάνει τη γνώμη του να ακουστεί, αλλά μπορείτε κι εσείς να αντλήσετε πληροφορίες για την αντιμετώπιση των αγοραστών απέναντι στα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
8. Ανταπόκριση
Να απαντάτε χωρίς καθυστερήσεις και να μην αφήνετε το κοινό σας να περιμένει.
9. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
Να πάιρνετε μέρος σε κοινωνικά θέματα και να βοηθάτε τις αδύναμες ομάδες. Αυτό θα βοηθήσει το brand σας να κερδίσει αναγνώριση και να αποκτήσει Κοινωνική Ευθύνη.
Αυτές ήταν κάποιες ενδεικτικές συμβουλές για να αυξήσετε τα conversions σας, μέσω των social media. Στην περίπτωση που δεν είστε σίγουροι για το ποια στρατηγική πρέπει να ακολουθήσετε, καλύτερα να απευθυνθείτε σε κάποιο agency το οποίο μπορεί να σας καθοδηγήσει πιο σωστά.