X

Εξυπηρέτηση πελατών από το iPhoneLab.gr

Καθώς η επικοινωνία μετακινείται στα social media, το challenge του κάθε marketer είναι να βρει ένα τρόπο να κάνει το κοινό του να (παρα)μιλάει για το προϊόν του.

Με δεδομένο ότι το WoMM απαιτεί συνήθως μικρότερο budget και καλύτερες ιδέες από την οποιαδήποτε προβολή σε πληρωμένα μέσα, αυτό μπορεί να σημαίνει πως το budget που θα χρειαστεί το τμήμα marketing για την προβολή του προϊόντος θα είναι μικρότερο.

Θα χρειαστεί όμως να κάνει πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια στο να πάρει feedback από τους πελάτες, να παρέχει πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών αλλά και ίσως και να πρέπει να επενδύσει σε R&D προκειμένου το προϊόν να είναι διαφοροποιημένο και καλύτερο από τα υπόλοιπα στην κατηγορία του, αφού ο marketer δε θα μπορεί να στηριχτεί στα πληρωμένα μέσα για να το διαφοροποιήσει επικοινωνιακά.

Ένα παράδειγμα καλής εξυπηρέτησης πελατών που βίωσα στο Facebook από μια εταιρεία της οποίας δεν είμαι καν πελάτης είναι το κάτωθι.

Έχω ένα παλιό iPhone 3GS το οποίο θέλησα να πουλήσω, αλλά ενώ δούλευε καλά, μετά το reset μου έμεινε στα χέρια. Και εκείνοι μου δώσανε οδηγίες για να το ξεκολλήσω. Δωρεάν.

Δε μου συμβαίνει συχνά το να διατίθομαι να πληρώσω για μια υπηρεσία και να μου την παρέχουν τελικά δωρεάν.

Αλλά αυτό είναι που μέτρησε για μένα στο να γράψω για το iPhoneLab σήμερα στο blog. Κι αν δεν είχα blog, θα μετρούσε στο να μιλήσω γι αυτούς στο Facebook ή στο Twitter. Και φυσικά θα τους θυμάμαι την επόμενη φορά που θα έχω θέμα με το iPhone μου ή το iPad μου. Και θα τους προτείνω στους φίλους μου.

Και αυτό είναι WoMM.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.