The New Stuff - Suit digital marketing

Γιατί το Marketing του Deadpool ήταν καλύτερo από την ίδια την ταινία…

Aliki Mitropoulou


Η καινούρια ταινία της Marvel σε συνεργασία με την 20th Century Fox, Deadpool, έσπασε ρεκόρ πωλήσεων το οποίο ανέρχεται στα 138 εκατομμύρια δολάρια την πρώτη εβδομάδα μόνο! Αξίζει να σημειωθεί ότι το κόστος των γυρισμάτων ανήλθε “μόνο” στα 58 εκατομμύρια.

Πώς γίνεται όμως τα κέρδη να είναι τόσο μεγάλα ενώ το budget το οποίο ξοδεύτηκε για τα γυρίσματα τόσο “μικρό”; Κάπου εδώ πρέπει να σταματήσουμε και να συγχαρούμε την ομάδα marketing της FOX, για τη δημιουργικότητα και τη στρατηγική που δημιούργησε και ακολούθησε, για την προώθηση της ταινίας.

Τι έκανε λοιπόν η ομάδα σχετικά με την digital προώθηση της ταινίας;

Capture

Η ομάδα αρχικά βασίστηκε πολύ στο να δημιουργήσει content, όχι όμως γύρω από την ταινία, αλλά γύρω από τον ίδιο το χαρακτήρα, παρουσιάζοντάς τον έτσι στο κοινό και κάνοντάς το να τον αγαπήσει , πριν ακόμα προβληθεί η ταινία στη μεγάλη οθόνη.

Το promotion της ταινίας ξεκίνησε από πολύ νωρίς (ένα χρόνο περίπου πριν την πρώτη προβολή) δίνοντας έτσι την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί η ομάδα marketing πολλές σημαντικές ημέρες όπως την πρωταπριλιά, το Halloween και τα Χριστούγεννα. Την περίοδο των Χριστουγέννων ο Deadpool (Ryan Reynolds) μετρούσε αντίστροφα τις μέρες για τα Χριστούγεννα, μία ενέργεια που ονόμασαν “12 Days of Deadpool”. Κάθε μέρα ο ίδιος ο Deadpool έκανε ένα post στα social media που ανακοίνωνε το επερχόμενο release του 2ου trailer.

H διάδραση με το κοινό γινόταν από όλα τα social media ακόμα και από το Tinder όπου ο ήρωας διατηρούσε προφίλ (!).

Από τα post φυσικά δεν έλειπαν τα αστεία στοιχεία όπως το  content ή οι φωτογραφίες. Η ταινία άλλωστε είναι κωμική και αν η προώθηση δεν ήταν χιουμοριστική, δεν θα προβαλλόταν η πραγματική προσωπικότητα και ο χαρακτήρας του Deadpool.

 

Η ομάδα φυσικά στηρίχθηκε πάρα πολύ στο πάθος του ηθοποιού για την ταινία ο οποίος έκανε αναρτήσεις και στα δικά του μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όχι μόνο με content της ομάδας marketing αλλά προσθέτοντας και τη δική του, προσωπική πινελιά.

Η ομάδα στηρίχθηκε πολύ στο twitter, όχι μόνο στο λογαριασμό του ήρωα, αλλά και στον προσωπικό λογαριασμό του ηθοποιού (Ryan Reynolds). Αυτό έγινε διότι η ταινία δεν είναι βασισμένη σε έναν απρόσιτο υπερήρωα, αλλά στην ανθρώπινη πλευρά του Deadpool, τον Wade Wilson.

Tέλος, η ομάδα έκανε πάρα πολλά video releases και teasers από τον Deadpool, χωρίς όμως ποτέ να κάνει spoiler της ταινίας. Απλά έδινε στο κοινό και τους fans την ευκαιρία να γνωρίσουν τον χαρακτήρα.

Φυσικά, οι ενέργειες που ακολούθησε το team της FOX μέσα σε έναν ολόκληρο χρόνο δεν είναι μόνο αυτές που αναφέρθηκαν παραπάνω. Είναι όμως άξιες προσοχής καθώς απέδειξαν ότι το movie marketing μπορεί πλέον να στηριχθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό στα social media.

Advertising · Case Studies · Social Media · Viral

deadpool · movie · Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers

Aliki Mitropoulou

Η Αλίκη σπούδασε Marketing & HR. Αγάπησε τη διαφήμιση αφου είναι μεγάλη λάτρης της σειράς Mad Men. Αυτή τη στιγμή προσπαθεί να γίνει η νέα Don Draper.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting