X

Dove Men+Care

Ένα ενδιαφέρον διαδραστικό microsite μας επεφύλαξε η Ogilvy One με το νέο site που δημιούργησε για την Ελαΐς – Unilever και το προϊόν της Dove Men+Care.

Ο χρήστης αφού εισάγει κάποιες προσωπικές του πληροφορίες, θα δει ένα ενδιαφέρον βίντεο με αποτελέσματα που περιλαμβάνονται σε ένα image google search με το όνομά του.

Αν και δεν ξέρω κατά πόσον θα το ευχαριστηθούν όλοι οι χρήστες, δεδομένου ότι ο περισσότερος κόσμος δεν έχει φωτογραφίες του αναρτημένες και ελεύθερα διαθέσιμες στο web, η ιδέα σίγουρα είναι φρέσκια και έξυπνη, από αυτές στις οποίες μας έχει συνηθίσει η Ogilvy One.

Στην περίπτωσή μου βέβαια, δεν είδα καμία φωτογραφία μου, καθώς τυχαίνει να έχω το ίδιο ονοματεπώνυμο με έναν πρόσφατα δολοφονημένο νονό της νύχτας. Το μόνο που είδα ήταν φωτογραφίες από περιπολικά, αλλά η προσπάθεια μετράει! 🙂

Σίγουρα θα θέλαμε να τρέξει το ίδιο πράγμα με λίγο περισσότερα social media μέσα στο mix (ίσως με το να τραβάει ο μηχανισμός κάποια στοιχεία από το facebook profile του χρήστη) αλλά για κάτι πρώτο είναι σίγουρα πολύ καλό.

Όλα αυτά λαμβάνουν χώρα στο http://www.mymansong.gr/

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Ωραία ιδέα! Δοκίμασα με το δικό μου ονοματεπώνυμο, αλλά λόγω του ότι υπάρχουν αρκετές αναφορές στο όνομά μου σε άλλα blog/sites, το τελικό αποτέλεσμα είχε κεντρική φωτογραφία ενός άλλου (που στο site του είχε αναφορά στο όνομά μου δίπλα σε φωτο του) και γύρω-γύρω υπήρχαν φωτο με εμένα.

  • Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τελικά πόσοι είναι εκείνοι που είδαν τελικά τη φάτσα τους στις τυχαία επιλεγμένες φωτογραφίες, αλλά νομίζω αυτό είναι μια πληροφορία που δεν έχει κανείς...

This website uses cookies.