The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook και Publishing. Φίλοι ή εχθροί;

Dora Ekaterini


Είμαστε συνδεδεμένοι στο Facebook όλη μέρα είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα και εκτιθέμεθα σε έναν τεράστιο όγκο περιεχομένου. Σκλοράρουμε συνεχώς, βλέπουμε πολλά, κλικάρουμε λιγότερα ανάλογα πάντα του τι θα μας τραβήξει την προσοχή και πάει λέγοντας. Σκεφτείτε το λίγο… Έτσι δεν κάνετε κι εσείς;

Το Facebook είναι ένα απίστευτα δυνατό κανάλι επικοινωνίας, αλλά και μετάδοσης πληροφοριών αντίστοιχα, και γι’ αυτό το λόγο όλο και περισσότεροι θέλουν να μπουν σε αυτή τη μεγάλη ομάδα, είτε λέγονται χρήστες είτε λέγονται brands. Έτσι, οι νέοι μεγάλοι παίκτες που εισέρχονται στο παιχνίδι δεν είναι άλλοι από τους εκδοτικούς οίκους (publishers).

Facebook-to-host-content-from-major-publications-with-Instant-Articles

Τα κανάλια επικοινωνίας που αναπαράγουν νέα της επικαιρότητας έχουν χάσει ένα κομμάτι από την παλιά τους αίγλη λόγω φυσικά της άφιξης και εδραίωσης των social media, ειδικά του μεγαλύτερου και δημοφιλέστερου όλων, Facebook. Αρκεί κανείς να σκεφτεί πως οι active users του ανέρχονται κοντά στο 1,5 δισ. Έτσι, για να συμβαδίσουν με τις νέες πρακτικές και τάσεις, οι publishers (ανάμεσά τους οι New York Times, o Guardian και άλλοι) συμμετέχουν στο νέο feature που λάνσαρε το Facebook και ονομάζεται “Ιnstant Articles“.

Πρόκειται για άρθρα τα οποία ο χρήστης μπορεί να δει αυτόματα στο News Feed του, χωρίς να πρέπει να περιμένει να του ανοίξει το άρθρο ή αντίστοιχα να μεταβεί σε άλλο tab. Αυτό φυσικά είναι κάτι που ανησυχεί τους publishers, διότι έτσι το Facebook λαμβάνει όλη την προσοχή πάνω του, παραμερίζοντας τα άλλα κανάλια. Ωστόσο, φαίνεται να είναι μια πρακτική που περισσότερα οφέλη κρύβει για τους εκδότες παρά μειονεκτήματα.

2-Photo__new_.0.0

Τα οφέλη που θα αποκομίσουν οι publishers που θα συμμετέχουν στα Instant Articles είναι τα εξής:

  • Τα άρθρα θα εκτίθενται σε ένα πιο ευρύ κοινό στο Facebook
  • Θα είναι σε θέση να διεκδικήσουν traffic για τη σελίδα τους
  • Θα είναι σε θέση να διεκδικήσουν και advertising revenue
  • To Facebook προσφέρθηκε να παρέχει data για τους χρήστες που κλικάρουν στα άρθρα

Ας το δούμε όμως και από τη μεριά του χρήστη-αναγνώστη. Κάθε μέρα εκατομμύρια ανθρώπων μπαίνουν στο Facebook και περνούν ένα αρκετά σημαντικό μέρος του χρόνου τους. Άρα, είναι πολύ πιο εύκολο για το χρήστη να ανοίξει να διαβάσει ένα άρθρο:

  • κατευθείαν μέσα από το Facebook
  • χωρίς να χρειαστεί να αλλάξει tab
  • με mobile-friendly μορφή
  • και με όλα τα προνόμια που του παρέχονται από το Facebook, όπως:
    • streaming videos που θα παίζουν αυτόματα στο scroll-down
    • embedded audio files
    • μεγάλες φωτογραφίες που θα φαίνονται παράλληλα με το κείμενο
    • πολύ γρηγορότερο download time (λιγότερο από τα περίπου 8 sec που κάνουν τώρα τα hosted άρθρα)

Πολλές φορές στο παρελθόν έχει παρατηρηθεί ότι οι παίκτες που δεν αντιλαμβάνονται έγκαιρα τα trends και δεν κινούνται σύμφωνα με αυτά, σταδιακά εξαφανίζονται. Αυτό ισχύει και στον κόσμο του marketing, και ειδικά των social media, μιας και πρόκειται για ένα ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπου το συνεχόμενο update είναι άκρως απαραίτητο. Επομένως, κάθε εταιρία που επιθυμεί να παραμείνει στο προσκήνιο θα πρέπει να προσαρμοστεί.

Ωστόσο, το ερώτημα παραμένει… Μπορεί το Facebook να αλλάξει το Online Publishing; Εδώ θα είμαστε και θα επανατοποθετηθούμε.

Facebook · News · Online Marketing · Social Media

Facebook · instant articles · publishers

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting