X

Το Facebook αλλάζει τη μέτρηση του Reach

Αν μπήκατε να δείτε τα στατιστικά για τον Ιούλιο λίγο πριν λήξει ο μήνας και τα βρήκατε να είναι λίγο… διαφορετικά από ό,τι περιμένατε, λάβετε υπόψη σας ότι μπορεί να μην ευθύνεται μόνο το καλοκαίρι και η ζέστη.

Το Facebook έκανε μια αλλαγή στις αρχές του μήνα και άλλαξε το τι ακριβώς προσμετράται στο Reach. Η αλλαγή στο FAQ έγινε χωρίς καμία ανακοίνωση και την ιστορία έγραψε πρώτος ο Dan Wilkinson της LunaMetrics στο Marketing Pilgrim blog.

Έτσι λοιπόν, το Facebook μας εξομολογείται τώρα τις εξής δύο αλλαγές:

  1. Τώρα μετράει τους χρήστες που βλέπουν stories από κινητό. Πριν δεν τους μετρούσε. Λάβετε υπόψη σας πως οι χρήστες από κινητό είναι αρκετοί το καλοκαίρι.
  2. Τώρα μετράει με περισσότερη ακρίβεια τους desktop users (αυτούς που βλέπουν την κανονική web version του Facebook) καθώς λέει ότι μετράει όλους σε όσους φορτώνει η κάθε ανάρτηση.

Και οι δύο αυτές διευκρινήσεις αφήσαν πολλούς social media managers απογοητευμένους καθώς αυτά ήταν που περιμέναμε από το Facebook ούτως ή άλλως εξ’ αρχής, αφού δε διευκρίνιζε πουθενά τίποτα διαφορετικό.

Τι αλλαγές παρατηρείτε στις σελίδες σας και σε τι κλίμακα;

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.