X

Η Shell στην Αρκτική

Η Shell είναι έτοιμη να αναζητήσει για πετρέλαιο στην Αρκτική και αποφασίζει να είναι proactive με το θέμα. Έτσι, αντί να περιμένει την αντίδραση των χρηστών, βγαίνει με ένα microsite στο οποίο επιτρέπει στους επισκέπτες να δημιουργήσουν εικόνες με όμορφο θέμα και κείμενο το οποίο επιλέγουν εκείνοι. Το κείμενο τελειώνει με το motto “Let’s Go”!

Και φυσικά, οι χρήστες έφτιαξαν κάποιες προβλέψιμες εικόνες στο website Arctic Ready:

Και ενώ όλο το online marketing community αναρωτιόταν πώς μπόρεσαν οι marketers της Shell να κάνουν τέτοιες ανεύθυνες επιλογές για την επικοινωνία ενός τόσο σημαντικού project, όλα φανερώθηκαν μόλις χθες καθώς έγινε γνωστό πως όλο το Shell-branded website είναι ένα hoax της Greenpeace για τη δημιουργία awareness για τον επόμενο στόχο της Shell.

Well played, Greenpeace! 🙂

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.