The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook: Νέα features για τους advertisers

Poppy Mavrogianni


Μέσα στο Σεπτέμβρη, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο, Facebook, ανακοίνωσε πως έρχονται δύο σημαντικές αλλαγές στον τρόπο διαφήμισης και μέτρησης των αποτελεσμάτων της. Πολύ συχνά, όπως είναι φυσικό, οι marketers έχουν κάποιους ενδοιασμούς για την αποτελεσματικότητα και την απόδοση των διαφημίσεων που τρέχουν όχι μόνο στο Facebook, άλλα και στα περισσότερα social media. Προκειμένου λοιπόν το Facebook, να μετριάσει αυτούς τους ενδοιασμούς και να κάνει τους marketers να αισθάνονται πιο σίγουροι για την επένδυσή τους σε αυτό, προχώρησε στα παρακάτω δύο βήματα.

Καταγραφή

 

Πρώτον, τα φρέσκα δεδομένα στην αγορά ads στο Facebook, είναι η επικείμενη προσθήκη του buying option να υπάρχει χρέωση μόνο για τις διαφημίσεις που είναι 100% in-view, δηλαδή μόνο όταν εμφανίζονται ολόκληρες στο News Feed του χρήστη. Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Facebook δεν θεωρεί ότι αυτή είναι η βέλτιστη λύση, αλλά επιθυμεί να δώσει στους advertisers την ευελιξία και τον έλεγχο του πως διαμορφώνουν τις καμπάνιες τους. Αυτό το νέο feature θα είναι διαθέσιμο για κάθε τύπο ad που φαίνεται στο News Feed, όπως text, image, link και video ads.

facebook-stop-autoplay-664x374

 

Δεύτερον, το Facebook προσφέρει και κάτι ακόμα στους marketers σχετικά με τα video ads μιας και έχει παρατηρήσει την αυξημένη χρήση τους. Το εν λόγω κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας του με τη Moat -εταιρεία analytics- για τη μέτρηση του video viewability της πλατφόρμας. Στα πλαίσια συνεργασίας τους, το Facebook θα ελέγχει με την τεχνολογία που διαθέτει η Moat την ορθότητα των μετρήσιμων αποτελεσμάτων των video ad views, καθώς και τη διάρκεια που οι χρήστες βλέπουν τα video ads, παρέχοντας έτσι στους advertisers ακριβή analytics, ώστε να αισθάνονται ασφάλεια με το performance των καμπανιών τους.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Facebook, ενδέχεται να επεκταθεί η συνεργασία των δύο εταιριών στον έλεγχο και των υπόλοιπων μορφών ads της πλατφόρμας, συμπεριλαμβανομένων και των 100% in-vew Instagram ads. Όλα τα παραπάνω features δεν είναι ακόμα διαθέσιμα, ενώ οτιδήποτε νεότερο θα ανακοινωθεί στην επίσημη σελίδα του network.

Facebook · News · Online Marketing · Social Media

anaytics · Facebook · facebook ads · video ads · viewability

Agencies · Brand & Marketing Managers

Poppy Mavrogianni

Η Πόπη αποφοιτώντας από το τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών, εστίασε τις μετέπειτα σπουδές της στην δημοσιογραφία και δούλεψε στην τηλεόραση. Σε μία φάση εσωτερικής αναζήτησης και αλλαγών, ο δρόμος της την έβγαλε σε διαφημιστική εταιρεία. Έκτοτε δηλώνει πιστή στο digital marketing. Σήμερα εργάζεται ως Account Manager στη Socialab.

Recently Published

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο