X

Τι, δηλαδή, δεν πεθαίνει το Facebook;

Σπάνια ποστάρουμε μια έκτακτη είδηση στο suit.gr.

Τα περισσότερα άρθρα μας τα γράφουμε για να δημοσιευθούν στις 11:00 μιας εργάσιμης ημέρας. Αν υπάρχει κάποια είδηση που είναι σημαντικό να κυκλοφορήσει γρήγορα, συνήθως απλά προγραμματίζεται για τις 11:00 της επόμενης μέρας.

Δεδομένου ότι εδώ μιλάμε για στρατηγική και marketing και όχι για κάποια μικρή νέα λειτουργία που βελτιώνει το user experience, σπάνια υπάρχει λόγος για να αποκλίνουμε από αυτό.

Χθες ήταν η εξαίρεση.

Βγήκαμε με δεύτερο άρθρο μέσα στην ημέρα κατά τη 13:00, το οποίο οι 500+ marketers συνδρομητές μας το λαμβάνουν σήμερα στο email τους μαζί με το παρόν άρθρο. Και ο λόγος που κάναμε μια εξαίρεση ήταν πως θέλαμε να μιλήσουμε γι αυτά που πραγματικά ξέρουμε όταν είναι σημαντικά, όπως το τι πιστεύει ο καθένας για τα social media και ιδιαίτερα το Facebook, γιατί αν κάποιος πιστέψει κάτι χωρίς αντίλογο είναι πιο δύσκολο να τον πείσεις για το αντίθετο αργότερα. Είναι η μάχη των εντυπώσεων.

Έτσι λοιπόν, χθες είχαμε το Princeton University να λέει πως με βάση με τα δεδομένα που έχουν στα χέρια τους, το Facebook θα χάσει το 80% των χρηστών του μέχρι το 2017. Εξηγήσαμε 2-3 λόγους για τους οποίους αυτό δεν ισχύει και γιατί δεν είναι καν είδηση. Γιατί το κάναμε; Επειδή το Internet είναι γεμάτο από δεδομένα και πρέπει να έχεις αυτό που λέμε Internet savviness για να ξέρεις ποια δεδομένα είναι κοντά στην πραγματικότητα και ποια είναι απλά fads.

Αυτό με το digital talent gap που λέγαμε χθες; Ε αυτό.

Έτσι, 11 ώρες μετά τη δημοσίευσή μας λοιπόν, κατά τα μεσάνυχτα με την ελληνική ώρα, βγήκε το Facebook άρθρο που επιμελήθηκαν 3 data analysts του και χρησιμοποιήσε το ίδιο το μοντέλο που έβγαλαν οι δύο καθηγητές του Princeton για να δείξει πως με βάση τις ίδιες και ακόμα περισσότερες πηγές, το 2021 το Princeton δε θα έχει κανέναν φοιτητή.

Δεν το εννοούν φυσικά, απλά έπρεπε να δείξουν τη γελοιότητα των ισχυρισμών της αρχικής δημοσιεύσης.

Σε όλους εμάς που δεν είμαστε απλά χρήστες του Internet, αλλά ξέρουμε που πηγαίνει αυτή η αγορά γιατί τη ζούμε, την αναπνέουμε, την παρακολοθούμε, αυτό είναι που έχει σημασία: Το να γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή γιατί βρίσκεσαι εκεί που βρίσκεσαι, το πού θέλεις να πας και το πώς.

Και, προσωπικά ναι, μου αρέσει που μπορώ να καταλάβω πότε μια είδηση στέκει και πότε όχι.

Καλό Σαββατοκύριακο!

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

This website uses cookies.