X
    Categories: Facebook

Facebook OAuth 2.0

Το Facebook έχει προχωρήσει σε αλλαγές οι οποίες αλλάζουν αρκετά σε τεχνικό επίπεδο το πώς επικοινωνούν οι εφαρμογές με το Facebook.

Με τις τεχνικές αλλαγές δε θα ασχοληθούμε, καθώς δεν είναι αυτή η φύση των άρθρων μας.

Όμως πρέπει να δούμε τι αντίκτυπο έχουν αυτές οι αλλαγές στην εμπορική διαχείριση των σελίδων όταν αυτές κάνουν μια ενέργεια με εφαρμογή, καθώς το ότι υπάρχουν δύο οθόνες τις οποίες πρέπει να ξεπεράσει ο χρήστης δημιουργούν ένα σημαντικό barrier στο conversion.

Από προσωπική εμπειρία, των conversion rate προηγουμένως από χρήστες που έκαναν κλικ στη διαφήμιση μέχρι αυτούς που έμπαιναν στην εφαργμογή ήταν από 45% ως 85% ανάλογα με το brand, το δώρο, το copy.

Τώρα αυτό το ποσοστό απειλείται να μειωθεί κι άλλο καθώς πρέπει ο χρήστης πρώτα να κάνει Log In στην εφαρμογή (όπου δίνει τα προσωπικά του στοιχεία, facebook id, όνομα, κ.ά.) και μετά να κάνει Allow στην εφαρμογή για να έχει η εφαρμογή τη δυνατότητα να κάνει post στον τοίχο του χρήστη.

Πρώτο βήμα: Log In

Δεύτερο βήμα: Allow

Προς το παρόν, όλες οι εφαρμογές που έχουμε αναπτύξει σε Οκτώβριο και Νοέμβριο έχουν καλό conversion rate και από τις δύο οθόνες (70% – 85%) αλλά  πιθανών να είναι επειδή το κοινό είναι σωστά targetted στα εκπροσωπούμενα brands τα οποία είναι δυνατά (Mtv και Amita Motion για νέους, Neff για κοινό που έχει ενδιαφέρον για μαγείρεμα, Kinder Bueno για teenagers).

Επειδή αυτό εξαρτάται από το αν τελικά ζητάμε permissions ή μόνο στοιχεία του χρήστη, αυτό που θα πρέπει να αναρωτηθεί ο marketer είναι το κατά πόσον τελικά βγαίνει χαμένος ή κερδισμένος όταν ζητάει για permissions όπως το post to wall γιατί από τη μία μάλλον χάνει κάποιους χρήστες που δεν πατάνε το κουμπάκι Allow αλλά από την άλλη ίσως παίρνει κάποιους χρήστες που βλέπουν το post στον τοίχο του χρήστη.

Μήπως το post to wall μπορεί να γίνει και αλλιώς και να μη χρειάζεται permission κι έτσι να έχουμε μόνο μια οθόνη για Log In;

Ποιός είπε ότι ο σχεδιασμός εφαρμογών είναι εύκολη υπόθεση όταν δεν μπαίνει στον αυτόματο πιλότο;

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.