X
    Categories: Future

Logorama: Θα είναι έτσι το μέλλον;

Όπως όλοι ξέρουμε, το περιεχόμενο είναι βασιλιάς.

Γι αυτό τώρα τα brands κάνουν έναν αγώνα δρόμο να δημιουργήσουν ή να αποκτήσουν (σπονσοράρουν, νοικιάσουν) περιεχόμενο, ώστε να κάνουν engage τους fans τους.

Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να πραγματεύεται το concept του Logorama, ενός 15λεπτου video που μας δείχνει ad absurdum το πώς θα μπορούσε να είναι το μέλλον.

Οι τρεις Γάλλοι δημιουργοί του, που δημιούργησαν το video για να δείξουν το πώς ο κόσμος μας είναι πλημμυρισμένος από brands, έχουν κερδίσει το βραβείο Kodak στο φεστιβάλ των Καννών αλλά και βραβείο Όσκαρ για το ταινιάκι τους.

Η σχέση του logorama με το video είναι άμεση, αν αναλογιστεί κανείς πως ολοένα και περισσότερο content γίνεται branded, γιατί χωρίς content κανένα brand δεν πάει μπροστά στον online κόσμο.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.