The New Stuff - Suit digital marketing

Έρευνα Facebook: 1/3 των online αγορών μέσω mobile

Olga Piperidou


Έχετε ποτέ αναλογιστεί πόσο χρήσιμο είναι το Online shopping και πόσο έχει συμβάλει στην απλοποίηση των αγορών κάθε χρήστη; Κατά γενική ομολογία, πρόκειται για ένα άκρως hot τρόπο αγοράς προϊόντων, στην άνεση του υπολογιστή, του tablet ή ακόμα και του κινητού μας.

Πρόσφατα, το Facebook έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία που φανερώνουν πως οι καταναλωτές, και ιδιαίτερα οι νέοι, είναι ιδιαιτέρως άνετοι στο να κάνουν κάποια Online αγορά. Αυτό όμως, σύμφωνα με το Facebook, ενδέχεται να επηρεάσει αρνητικά τα καταστήματα λιανικής πώλησης (που δεν προσφέρουν τη δυνατότητα για e-shopping) την επερχόμενη εορταστική περίοδο.

MobileShoppingExperience
Πιο συγκεκριμένα, το 1/3 των Users χρησιμοποιεί το προσωπικό του smartphone για να αγοράσει μέσω Internet. Σύμφωνα με το Facebook IQ, μεταξύ των αγορών στις Η.Π.Α που προέκυψαν από τα Facebook Ads από τον Ιανουάριο μέχρι και το Μάιο του τρέχοντος έτους, το 30% των χρηστών προτίμησε να πραγματοποιήσει κάποια αγορά μέσω mobile device, παρά μέσω desktop. Την ίδια περίοδο, το δημοφιλέστερο social network, αναφέρει πως σημειώθηκε 35% αύξηση στις mobile αγορές. Κάτι που υποδεικνύει πως οι χρήστες προχωρούν και εμπιστεύονται όλο και πιο εύκολα τέτοιου είδους αγορές.

Επιπλέον, σημαντικό είναι να προσθέσουμε πως το Facebook τον Ιούλιο είχε 172 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες (σε μηνιαία βάση) μόνο στις Η.Π.Α, ενώ τα έσοδα που έλαβε ανέρχονταν σε $3,8 δισεκατομμύρια. Ένα ποσό που προερχόταν μόνο από τις διαφημίσεις κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2015, με το 76% να προέρχεται από αγορές μέσω κινητού. Σύμφωνα με τις προβλέψεις λοιπόν του Facebook, το τελευταίο τρίμηνο του έτους αναμένεται πως ένα επιπλέον 30% θα κάνει τις αγορές του online.

facebook

Σύμφωνα με την επικεφαλής ερευνών της Facebook IQ, Helen Crossley, είναι σημαντικό να ληφθούν σοβαρά υπόψη τα insights των καταναλωτών αναφορικά με το επικείμενο θέμα. Μερικά από τα σημαντικότερα αποτελέσματα των ερευνών του Facebook IQ, έδειξαν πως:

  • Οι παλαιότεροι καταναλωτές, baby boomers, χρησιμοποιούν tablets, ενώ οι νεότεροι δείχνουν να προτιμούν τα smartphones και το mobile shopping.
  • Όσοι κάνουν αγορές μέσω κινητού, φαίνεται να δαπανούν περισσότερα χρήματα σε mobile sites, ενώ αγοράζουν πιο συχνά μέσα από apps.
  • Δεν είναι λίγοι εκείνοι οι χρήστες που χρησιμοποιούν τις mobile συσκευές για να κάνουν την έρευνα αγοράς τους, ενώ ολοκληρώνουν την αγορά τους μέσω desktop οθονών ή in store.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικότερα την έρευνα που διεξήγαγε το μεγαλύτερο social media στο επίσημο blog του.

Advertising · Mobile · Online Marketing

Facebook · mobile shopping · online shopping

Brand & Marketing Managers · e-Shops

E-shop/ Internet Site / Blog

Olga Piperidou

Η Όλγα έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Επικοινωνίας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος. Με έντονο ενδιαφέρον για τη διαφήμιση αλλά και τα Social Media, αυτή την περίοδο δραστηριοποιείται στο χώρο του digital ως Account Manager στη Socialab

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting