The New Stuff - Suit digital marketing

Τέλος στο Google Authorship

George Anagnostopoulos


Με ένα post στο G+ από τον John Mueller, αναλυτή στη Google, ανακοινώθηκε το τέλος του Google Authorship, δηλαδή της δυνατότητας ανάδειξης μίνι φωτογραφίας του συγγραφέα κάθε σελίδας στα search results.
google_authorship_2_sfc

Η κοινότητα του SEO για καιρό πίστευε πως οι mini φωτογραφίες δίπλα σε μια προτεινόμενη σελίδα (link) στα αποτέλεσματα αναζήτησης ενίσχυε το Click-Through Rate προς τη σελίδα αυτή, αλλά η ανακοίνωση λέει πως αυτό δεν ισχύει. Κάνουν λάθος τόσοι SEO experts ή απλά η Google θέλει να υποβαθμίσει τη σημαντικότητα του αποτυχημένου της πειράματος; Ίσως δε θα μάθουμε ποτέ.

Ο λόγος που η Google έκοψε το Google Authorship είναι το ότι λίγοι webmasters είναι εκείνοι που το ακολούθησαν και έκαναν τις αλλαγές που χρειάζεται για να το προσαρτήσουν στα websites τους.

Και αυτό με κάνει να σκέφτομαι: Με το ίδιο σκεπτικό, δεδομένου ότι εξίσου λίγοι webmasters είναι εκείνοι που έχουν δημιουργήσει λογαριασμό στο Google+ για να πάρουν το SEO benefit που αυτό παρέχει, μήπως θα δούμε και αυτό το SEO benefit να εξαφανίζεται;

Το Google+ είναι ένα social medium το οποίο δεν έχει καταφέρει να προσφέρει αυτά που θα ήθελε η Google, παρά τις κάποιες καλές λειτουργίες του. Ακόμα και με το να δίνει ένα καλό boost στο ranking στα αποτελέσματα αναζήτησης, οι περισσότεροι webmasters δεν το χρησιμοποιούν. Άρα μήπως η Google θα καταργήσει αυτή τη συσχέτιση μεταξύ G+ και Google SERP;

Και για να πάω τη σκέψη μου ένα βήμα παρακάτω, μήπως η Google θα εγκαταλείψει το G+ γενικότερα;

Google Plus · SEO

authorship · g+ · google · seo · serp

Agencies · Small Businesses

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

»

10 μυστικά για να απογειώσετε τα Instagram Stories της επιχείρησής σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο