The New Stuff - Suit digital marketing

Google Ads vs Facebook Ads

Nantia Kazana


Google Ads vs Facebook Ads

Στην περίπτωση αυτών των δύο μέσων, μιλάμε για διαφημίσεις που γίνονται με πολύ χαμηλό κόστος, έχοντας το πλεονέκτημα ότι μπορούν να στοχεύσουν δισεκατομμύρια χρήστες με ποικίλα ενδιαφέροντα. Είναι όμως το ένα καλύτερο από το άλλο; Αυτό εξαρτάται από τον στόχο της κάθε περίπτωσης. Το πραγματικό ερώτημα είναι, ποιος είναι ο τελικός στόχος και τι αποτελέσματα επιθυμώ να έχω με το πέρας της κάθε διαφήμισης.

Εάν η απάντησή σας είναι οι πωλήσεις, τότε και οι δύο πλατφόρμες είναι τέλειες.

Αν η απάντησή σας είναι το brand awareness, τότε το Facebook είναι το πιο κατάλληλο μέσο. Με την παρακάτω ανάλυση θα κατανοήσουμε πως μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα μας στα δύο αυτά μέσα.

Πως να χρησιμοποιώ τα Google Ads

Πριν ξεκινήσουμε…Tι είναι Google Ads;

H Google είναι με διαφορά η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης σε όλο τον κόσμο. Οι διαφημίσεις του δικτύου αναζήτησης (search network) εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google, όπως παρακάτω:

search network

Google Ads είναι το πιο δημοφιλές μέρος για να διαφημιστείτε και να δείτε γρήγορα αποτελέσματα.

Για display ads, χρειάζεστε εξαιρετικές εικόνες ή  video βασισμένα σε περιεχόμενο. Εμφανίζονται με αυτή τη μορφή.

display network

 

Το search network είναι το καλύτερο μέρος για να ξεκινήσετε τις διαφημίσεις σας.

Για να ξεκινήσετε στο δίκτυο αναζήτησης, πρέπει να εντοπίσετε λέξεις-κλειδιά για την επιχείρησή σας. Μάθετε περισσότερα για το εργαλείο keywords Google και στη συνέχεια, απευθυνθείτε σε κάποιο Digital agency για να υλοποιηθεί μέσω μιας σειράς ενεργειών το αποτέλεσμα που επιθυμείτε.

keywords

Ξεκινάτε βάζοντας κάποιες λέξεις-φράσεις κλειδιά ή ένα URL που έχουν σχέση με την επιχείρηση σας. Έτσι θα δώσετε την δυνατότητα στο Google Ad να προτείνει ιδέες για keywords που μπορείτε να στοχεύσετε. Voila!!! Τόνοι προτάσεων για keywords που μπορείτε να εμφανίζεστε, πατώντας τες στη μηχανή αναζήτησης.

keywords suggestions

Αναλυτικότερα, τη ζήτηση που έχουν τα συγκεκριμένα keywords, τη βλέπουμε στη στήλη Competition και το κόστος στην 4η και 5η στήλη.

keywords αναλυτικα

Με αυτούς τους αριθμούς, μπορείτε να αρχίσετε να λαμβάνετε μια ιδέα για το πόσο θα κοστίζουν οι καμπάνιες σας και ποιες λέξεις-κλειδιά είναι κατάλληλες για την επιχείρησή σας.

Πως να διαφημιστούμε στο Facebook γρήγορα

Όπως θα έχετε διαπιστώσει το Facebook είναι ένας τρόπος να ισχυροποιήσετε το brand σας καθώς και να βρείτε νέα ακροατήρια που να ενδιαφέρονται για το brand και τα προιόντα σας.

Μια διαφήμιση στο Facebook που στοχεύει σωστά, θα σας βοηθήσει να βρείτε τo σωστό ακροατήριο και τελικά οι χρήστες αυτοί θα αρχίσουν να ψάχνουν για το brand σας στο Google. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι διαφημίσεις στο Facebook οδηγούν σε σημαντική αύξηση στις Google αναζητήσεις, με επώνυμες αναζητήσεις σχεδόν αμέσως μετά τη στιγμή που ένας χρήστης βλέπει τη διαφήμισή σας. Καταλαβαίνουμε, επομένως, ότι αυτά τα δύο μέσα είναι άμεσα αλληλένδετα.

TIPS

Εφόσον χρησιμοποιείτε τις διαφημίσεις στο Facebook έχετε την δυνατότητα να εφαρμόσετε Pixels, τα οποία σας βοηθούν να  επαναστοχεύσετε κοινό που έχει ήδη ενδιαφερθεί για το brand σας. Έτσι θα παρακολουθείτε την συμπεριφορά των χρηστών και θα συλλέγετε ολοένα και περισσότερα στοιχεία σχετικά μ’αυτή.

Το Facebook Ads σας δίνει άπειρες δυνατότητες σχετικά με το κοινό που θέλετε να στοχεύσετε και να γίνουν δυνητικοί πελάτες. Υπάρχουν άπειρες δυνατότητες σχετικά με την καλύτερη στόχευση κοινού που σας ενδιαφέρει. Για παράδειγμα μπορείτε να στοχεύσετε ανάλογα με:

  • Γένος (Gender)
  • Εισόδημα (Household income)
  • Χρονική περίοδο αλληλεπίδρασης (Time of engagement)
  • Επαναστόχευση κοινού (Retargeting audiences)

Προχωρήστε στο Facebook και δημιουργήστε έναν Λογαριασμό Business Manager, αν δεν έχετε ήδη δημιουργήσει ένα. Στη συνέχεια θα εντοπίσετε όλα αυτά που προαναφέραμε και όταν τα εφαρμόσετε κατόπιν σωστής μελέτης, ανάλογα με τις ανάγκες σας, θα έχετε τα μέγιστα αποτελέσματα.

Εν κατακλείδι, έχοντας κάνει ένα γρήγορο πέρασμα, αντιλαμβανόμαστε ότι η καλύτερη λύση είναι ο συνδυασμός και των δύο. Βρείτε δημιουργικούς τρόπους να συνδυάσετε τα Google & Facebook Ads, ώστε να χτίσετε το απόλυτο brand awareness και στη συνέχεια να πετύχετε τους στόχους που εσείς θα θέσετε.

Η ερώτηση λοιπόν του ποια πλατφόρμα είναι η καλύτερη δεν χρειάζεται πλέον να σας απασχολεί, μιας και οι δύο χρειάζονται για την απόλυτη επιτυχία και τα πιο αξιόπιστα αποτελέσματα.

 

Advertising · E-commerce · Facebook · Google · How To · Online Marketing · Tools

advertising · adwords · branding · digital marketing · Facebook · facebook ads

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Media

Nantia Kazana

Η Νάντια Καζάνα είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών και διαθέτει Professional Diploma in Digital Marketing. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως media executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting