The New Stuff - Suit digital marketing

H Google βάζει το Virtual Reality στην καθημερινότητά μας

Nontas Karavias


Έχουμε μιλήσει στο παρελθόν σε άρθρα μας για το VR και για το πώς εξελίσσεται αυτή η νέα τάση κοιτώντας το μέλλον. Πλέον η τεχνολογία έχει ωριμάσει και οι εμπορικές εφαρμογές ήδη τρέχουν – αν και σε πολύ πρώιμο και πειραματικό στάδιο ακόμα. Η Google, πάντα πρωτοπόρος στις νέες τεχνολογίες έχει πάρει θέση και ήδη χρησιμοποιεί τα ισχυρά της όπλα της για να κερδίσει μια πλεονεκτική θέση στην αγορά.

Πώς φαντάζεται λοιπόν η Google το VR στο μέλλον;

Το VR θα είναι για όλους. Όπως είναι σήμερα το βίντεο, οι HD ταινίες και τα video games για όλους, έτσι σύντομα θα είναι και το ποιοτικό VR. Η αρχή έχει ήδη γίνει, καθώς το μόνο που χρειάζεσαι για να δεις ένα VR video είναι ένα Smartphone και ένα  Google Cardboard viewer (το οποίο μάλιστα μπορείς να φτιάξεις και μόνος σου, σύμφωνα με τις οδηγίες της Google στο site της). Μέγιστο κόστος γύρω στα 25 ευρώ. Όσο για το ποια και πόσα βίντεο μπορείς να παρακολουθήσεις στο Cardboard… η απάντηση είναι απλή. Όλα. Αρκεί να επιλέξεις “View in Cardboard” σε κάθε mobile video. Αυτά που είναι βελτιστοποιημένα για VR βέβαια είναι λίγα ακόμα βέβαια, αλλά η Google θέλει να μας εξοικειώσει όσο πιο γρήγορα γίνεται με τη νέα τεχνολογία, οπότε έτσι πετυχαίνει τον στόχο της.

google cardboard viewer

Τι μας υπόσχεται το VR;

Μία τετράγωνη οθόνη, όσο πολλά pixels και να έχει, είναι απλά μια τετράγωνη οθόνη. Ένα παραθυράκι που μας επιτρέπει να παρατηρούμε εμπειρίες άλλων. Με το VR όμως πλέον η εμπειρία γίνεται προσωπική, καθώς πλέον δεν παρατηρείς εμπειρίες άλλων αλλά ζεις την δική σου εμπειρία, έχοντας περισσότερες δυνατότητες αλληλεπίδρασης. Σκεφτείτε κάποιες δυνατότητες που μπορούμε να έχουμε:

  • Να βρίσκεσαι στην πρώτη σειρά στους τελικούς του ΝΒΑ, ή δίπλα στο stage στην συναυλία του αγαπημένου σου καλλιτέχνη. Από τον καναπέ σου.
  • Να παρατηρείς το ηλιοβασίλεμα στη Σαντορίνη. Από τον καναπέ σου.
  • Να κάνεις skydiving. Από τον καναπέ σου.
  • Να ταξιδέψεις με το πάτημα ενός κουμπιού σε οποιοδήποτε μαγευτικό τοπίο του κόσμου

Και πολλά άλλα…

Έχουμε κάτι πιο κοντινό στην τηλεμεταφορά από το VR; Δε νομίζω…

Και δεν σταματά εδώ. Η “τηλεμεταφορά”, στο μέλλον, δεν θα γίνεται μόνο τοπικά, αλλά και χρονικά . Σκεφτείτε πως σήμερα θα μπορούμε να καταγράφουμε με κάμερες 360 και στο μέλλον θα μπορούμε να επισκεπτόμαστε στιγμές από το ίδιο μας το παρελθόν…

Και τα brands;

Κάπως έτσι θα είναι η εμπειρία από την πλευρά του καταναλωτή και τα brands θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν την τεχνολογία διαφημιστικά, ποντάροντας στη μεγάλη συναισθηματική διέγερση που μπορεί να έχουν αυτοί όταν βρίσκονται σε περιβάλλον VR. Ήδη φαίνεται να υπάρχει ενδιαφέρον από τους καταναλωτές για χρήση του VR στα ψώνια τους σύμφωνα με έρευνα της Ericsson ConsumerLab, ενώ η Cadillac επενδύει σε VR αντικαθιστώντας τα πανάκριβα αμάξια πολλών εκθεσιακών χώρων της με VR headsets.

Σίγουρα τα brands που θα μπουν στην αγορά του VR νωρίς θα είναι κερδισμένοι καθώς θα εκμεταλλευτούν το μεγάλο engagement του κοινού εξαιτίας μιας νέας και εντυπωσιακής τεχνολογίας όπως είναι το VR.

Εσείς πχ δεν εντυπωσιάζεστε με κάτι τέτοιο;

Future · Google · Mobile · Social Media · Virtual Reality · YouTube

google · virtual reality · vr

Nontas Karavias

Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο