The New Stuff - Suit digital marketing

H digital display διαφήμιση αυξάνει το brand awareness έως και 12%

Stavroula Kogka


Το IAB (International Advertising Bureau) κυκλοφόρησε τα αποτελέσματα της μετα-ανάλυσης που διεξήγαγε αναφορικά με την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών εκστρατειών digital display.

Η έκθεση, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Kantar Millward Brown, την OnDevice Research και την Research and Analysis of Media (RAM), εξέτασε τα αποτελέσματα από 675 διαφορετικές εκστρατείες από το 2008 έως το 2017.

Τα metrics που χρησιμοποιήθηκαν για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των καμπανιών ήταν το brand awareness, το brand perception (το πως αντιλαμβάνονται δηλαδή οι χρήστες το brand), η εκπαίδευση και η πρόθεση πωλήσεων.

Τα αποτελέσματα δείχνουν μια μέση αύξηση του brand awareness κατά 21% για τις καμπάνιες που χρησιμοποιούν digital display διαφήμιση. Το brand perception είχε μια μέση αύξηση κατά 2%, η εκπαίδευση κατά 2% και η πρόθεση αγοράς κατά 3%.

«Οι συνολικές μέσες βαθμολογίες ήταν πραγματικά θετικές, αλλά προφανώς ο μέσος όρος αντιπροσωπεύει ένα ευρύ φάσμα αποτελεσμάτων και κάποιες καμπάνιες είδαν μια αύξηση στα brand metrics σε ένα ποσοστό έως και 55%», δήλωσε ο Tim Elkington, Διευθυντής Ψηφιακών Υπηρεσιών στο IAB UK.

Αυτό απέδειξε ότι για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα πρέπει να σχεδιάζετε και να εκτελείτε καμπάνιες με προσοχή και να χρησιμοποιείτε ενδιαφέροντα δημιουργικά.

Κάνοντας τη διαφορά

Ο Alistair Hill, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της On Device Research, δήλωσε: «Δεν είναι μυστικό ότι η βραχυπρόθεσμη προσέγγιση για τον τρόπο μέτρησης του ψηφιακού αντίκτυπου εξακολουθεί να είναι διαδεδομένη σε μια αγορά που συνεχίζει να μιλάει λανθασμένα για click through rates στο πλαίσιο των δαπανών για το brand. Οι μεταβολές στα brand metrics συνδέονται με την μακροπρόθεσμη ευημερία των brands και η ψηφιακή διαφήμιση έχει σαφή βαρύτητα σε αυτό».

Όσον αφορά τις πιο αποτελεσματικές μορφές digital display διαφήμισης, η έκθεση βάζει τα banners και τα βίντεο στην κορυφή της πυραμίδας.

«Σε μια ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά, η νέα αφήγηση της βιομηχανίας για την ψηφιακή δραστηριοποίηση  πρέπει να βασίζεται σε πραγματικές ιδέες, όχι μόνο σε απόψεις ή κλικ», πρόσθεσε η Jane Ostler, παγκόσμιος επικεφαλής των Media, τμήμα Insights, στην Kantar.

«Καθώς οι περισσότερες διαφημιστικές δαπάνες απευθύνονται σε ψηφιακές καμπάνιες, τα brands και τα διαφημιστικά πρακτορεία πρέπει να είναι έτοιμα να αξιοποιήσουν την ευκαιρία να μπουν στην καρδιά και το μυαλό των καταναλωτών. Επομένως, όλα τα media channels πρέπει να αποδείξουν την αξία τους για τα brands και είναι ζωτικής σημασίας να κατανοήσουν οι advertisers τον τρόπο με τον οποίο εκτελούν τις καμπάνιες τους».

Advertising · marketing

digital · digital campaigns · digital display · digital marketing · display advertising

Agencies · Brand & Marketing Managers

Media

Stavroula Kogka

Η Σταυρούλα Κόγκα είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Ο κλάδος του digital marketing την κέρδισε και αυτή την περίοδο εργάζεται ως Media Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting