X
    Categories: Social Media

Hadoken, το νέο meme

Μετά από το Gangnam style και το Harlem Shake, το νέο meme ακούει στο όνομα Hadoken.

Hadoken είναι μια τεχνική μπουνιάς που είχε γίνει γνωστή από το πρώτο Street Fighter και η οποία έκτοτε έχει εξελιχθεί σε διάφορα στυλ.

Το meme αφορά σε φωτογραφίες ανθρώπων από τις διάφορες τεχνικές.

Και επειδή ποτέ δεν ξέρεις ποιο brand θα θελήσει να ακολουθήσει το συγκεκριμένο trend, σας παραθέτουμε και το video του πώς να βγάλετε τις ιδανικές τέτοιες φωτό:

Ένα τέτοιο προσωποκεντρικό meme που θέλει καλό συντονισμό για τη φωτογράφιση είναι πιο εύκολα αξιοποιήσιμο από brands:

  • τα οποία προωθούν κάποια συγκεκριμένη ομάδα τους, π.χ. το τμήμα Customer Care, ή το προσωπικό κάποιου καταστήματος
  • brands τα οποία έχουν μια μασκώτ ή cartoon character ο οποίος μπορεί να παίξει με το meme.

Ελπίζουμε να δούμε μια τέτοια δουλειά σύντομα στον αέρα από κάποιο brand!

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.