X
    Categories: Facebook

Killer Ads

Ακούγεται στους κύκλους της διαφήμισης, πως το facebook ετοιμάζει ένα νέο διαφημιστικό προϊόν, το οποίο θα αφήσει πολύ πίσω τον ανταγωνισμό του.

Η πληροφορία φέρεται να ήρθε από τους top executives του Yahoo, ενός διαφημιστικού δικτύου με αξία $5 δισ.

Το νέο διαφημιστικό προϊόν λοιπόν θα έχει την εξής διαφορά από ότι έχουμε δει μέχρι σήμερα  και για την ώρα αφορά σε όσους έχουν καλά προγράμματα loyalty. Έστω λοιπόν ότι:

  1. Ο καταναλωτής βλέπει διαφήμιση για το κατάστημα X. Δεν κάνει κλικ, δεν έχει engagement, αλλά παρόλα αυτά θυμάται τη διαφήμιση.
  2. Ο καταναλωτής μετά επισκέπτεται το κατάστημα και χρησιμοποιεί το πρόγραμμα loyalty, στο οποίο έχει καταχωρίσει το τηλέφωνό του ή το email του.
  3. Το κατάστημα στέλνει τα στοιχεία των καταναλωτών που έκαναν αγορές στο facebook και εκείνο απαντάει με το ποσοστό εκείνων που είδαν κάποια σχετική διαφήμιση, χωρίς να δίνει όμως προσωπικές πληροφορίες.

Και κάπως έτσι, το facebook αποδεικνύει το ROI της διαφήμισής του όταν ο ανταγωνισμός ακόμα ψάχνεται.

Ένα επόμενο βήμα θα είναι η χρήση του facebook σαν enterprise ID για καταναλωτές μέσα στα ERP συστήματα των επιχειρήσεων. Μπορεί να σας φαίνεται αστείο σα συλλογισμός τώρα αλλά ήδη συζητιέται έξω.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.