«Και digital κάνουμε…»
Πόσες είναι εκείνες οι διαφημιστικές που ξέρουν πολύ καλά το κομμάτι της ATL επικοινωνίας σε όλα τα παραδοσιακά μέσα, αλλά υστερούν σε βασικά πράγματα στο digital;
Επικοινωνούν στους πελάτες τους ότι φυσικά και μπορούν να στήσουν μια ολοκληρωμένη digital «καμπάνια», αλλά εννοούν ότι έχουν ένα συνεργάτη για websites, έναν social media, ένα για creative και ένα media buying.
Αφήνω στην άκρη του ότι το digital έχει πάψει να αφορά μόνο σε καμπάνιες και πλέον μιλάμε για on-going παρουσία. Η βασική μου απορία είναι: Ποιός θα κάνει το strategy; Και πώς επεξεργάζεται τα νούμερα χωρίς να ξέρει κάθε προσπάθεια τι μπορεί να φέρει; Πώς θα ανταγωνιστεί το noise για το attention του χρήστη;
Μήπως πρέπει να αρχίσουν σοβαρά όσοι θέλουν να επιβιώσουν να σκέφτονται να αποκτήσουν ή να αγοράσουν γνώση εσωτερικά;