X
    Categories: Twitter

Πλαίσιο tweets

Έχουμε πει πολλές φορές στο παρελθόν πως το κάθε μέσο έχει το δικό του χαρακτήρα.

Ειδικά το twitter, το οποίο σαν μέσο είναι προσωποκεντρικό, χωρίς διαφήμιση και χωρίς εφαρμογές είναι πολύ συχνά ένα από τα μέσα τα οποία κοστίζουν πολύ χωρίς ιδιαίτερη απόδοση. Άλλα brands πάλι το χρησιμοποιούν για να εξυπηρετούν τους πελάτες τους και έτσι κάνει και το Πλαίσιο.

Το Πλαίσιο είναι γνωστό πως είναι από τα αγαπημένα accounts στο Twitter. Τις προάλλες, το Πλαίσιο είχε «γράψει» ιστορία με ένα πολύ αστείο tweet για τα εργασιακά δικαιώματα.

Χθες, επέστρεψε στο προσκήνιο με μια υπέροχη απάντηση σε μια χρήστρια:

Το Πλαίσιο το πιάνει το twitter!

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Ναι, το γεγονός ότι το εταιρικό account του Πλαισίου το τρέχει γνωστός τρολο-twitteras παραλείπεις να το αναφέρεις. Εάν αυτό το θεωρούμε "best practice" που πρέπει να υιοθετήσουν οι εταιρείες για την παρουσία τους στα social media, τότε λυπάμαι...

    • Πόσο ασχετος πρεπει να εισαι ρε φιλε για να μην γνωριζεις οτι δεν το τρεχει μονο ενας το account? Αλλιώς εισαι εμπαθης. Και ναι, ενημερωνει και διασκεδαζει γενικά με όσα λέει (όποιος από αυτούς τα λεει)

      • Εμπαθές είναι το σχόλιό σου, καθώς και το ότι προδικάζεις πως "είμαι άσχετος". Σχολίασα μόνο το γεγονός ότι είναι λανθασμένη επιλογή να δίνεται η διαχείριση του λογαριασμού μιας εταιρείας σε έναν άνθρωπο που έχει γίνει γνωστός για το ατελείωτο τρολάρισμα. Παγίδα στην οποία πέφτουν αρκετές εταιρείες, οι οποίες λένε ας βρούμε κάποιον δημοφιλή χρήστη που "ξέρει" το μέσο και τον τρόπο (εν προκειμένω το twitter) να χειριστεί τα δικά μας social media και δεν πάνε σε ειδικευμένες εταιρείες όπως η suit. Προφανώς και η digital στρατηγική μιας μεγάλης αλυσίδας όπως το Πλαίσιο δεν διαμορφώνεται από ένα άτομο. Δεν είπα αυτό. Ωστόσο, γνωρίζω ποιος χρήστης είναι πίσω από τις έξυπνες και καυστικές ατάκες του account του Πλαισίου, έχοντας παρακολουθήσει για χρόνια και τον προσωπικό του λογαριασμό. Κι αυτό συγκριτικά με το περιεχόμενο του blog post, το βρίσκω αντίθετο στην έννοια της καλής πρακτικής. Αντί λοιπόν να μου επιτίθεσαι χωρίς να έχεις ιδέα ποιος είμαι και τι πληροφορίες έχω, ψάξε πρώτα και μετά τρέχα να "χώσεις".

        • Συγγνώμη αλλά δεν λες οτι "δίνεται η διαχείριση του λογαριασμού μιας εταιρείας σε έναν άνθρωπο" Πώς το ξέρεις αυτό; Δουλεύεις στο Πλαίσιο; Γιατί εγώ τυγχάνει να γνωρίζω οτι την digital strategy τους την διαμορφώνουν συλλογικά. Και μετά γράφεις "Προφανώς και η digital στρατηγική μιας μεγάλης αλυσίδας όπως το Πλαίσιο δεν διαμορφώνεται από ένα άτομο." Αρα ακόμα κι αν έχεις δίκιο εσένα σε ενοχλεί οτι ενας γράφει αυτό που αποφασίζουν πολλοί; Και τί είναι τελικά σημαντικότερο, η ιδέα ή αυτός που μεταφέρει την ιδέα; Γιατί προφανώς εσυ εχεις ζήτημα με αυτόν που μεταφέρει την ιδέα (εξ οσων λες) και άρα είσαι εμπαθής με αυτόν (εκει πηγαινε το σχόλιο περι εμπάθειας).

  • Μπράβο τους. Γελάω πραγματικά με τις απαντήσεις τους!!

    • Εδικικά τα "πολύ αστεία tweets" τους για τα εργασιακά δικαιώματα, τη στιγμή που όλοι ξέρουν τί σκλαβοπάζαρο είναι το Πλαίσιο, είναι ξεκαρδιστικά...

This website uses cookies.