The New Stuff - Suit digital marketing

Τα agencies που πουλάνε premium

George Anagnostopoulos


Κάτι παίρνει το αυτί μου ότι νέοι παίκτες στην αγορά του digital βγαίνουν και πουλάνε ό,τι νά’ναι, για να εντυπωσιάσουν.

Φυσικά, ως marketer, καταλαβαίνω την ανάγκη του ότι κάθε καινούριος σε μία αγορά πρέπει με κάποιο τρόπο να διαφοροποιεί το δικό του offering, είτε επικεντρώνοντας σε κάποιο industry, είτε ρίχνοντας τις τιμές, είτε τέλος πάντων κάνοντας κάτι διαφορετικά.

Επειδή λοιπόν αρκετοί φίλοι και πελάτες στοχεύονται από άλλα digital agencies, φτάνουν στο mailbox μου προσφορές από άλλες εταιρείες για «αξιολόγηση» ή, όπως το έθεσε ένας πελάτης, «για να δω αν παίζει να ισχύει κάτι από αυτά που μου λένε αυτοί εδώ;»

Έτσι λοιπόν, έχοντας μιλήσει πλέον με 2-3 ανθρώπους, έχω μάθει πως υπάρχει ένα agency το οποιό δηλώνει όλα ή κάποια από αυτά:

  1. είναι Partner του Facebook
  2. προσφέρει premium facebook pages
  3. μπορεί να στοχεύσει fans σελίδων στις οποίες δεν είναι admin
  4. προσφέρει premium ads απευθείας σε συνεννόηση με το Facebook και όχι μέσω Think Digital που είναι ο επίσημος εκπρόσωπος του Facebook στην Ελλάδα
  5. έχει «απευθείας σύνδεση» στο facebook API που οι άλλοι δεν έχουν

Μη έχοντας ακούσει προσωπικά ακριβώς τι λένε, δε μπορώ να είμαι σίγουρος τι ακριβώς  είπανε και γι αυτό δε θα ήθελα να δώσω ονόματα και links ή να υποστηρίξω πως ξέρω ακριβώς τι ειπώθηκε στο μεταξύ τους.

partnership

Όμως, αναλύοντας τα άνωθεν, αυτά που μπορώ να πω εγώ με τα όσα γνωρίζω είναι τα κάτωθι. Καθένα απαντάει στο αντίστοιχο point άνωθεν.

  1. Ο μοναδικός partner του Facebook στην Ελλάδα είναι η Think Digital. Και αν δεν κάνω λάθος, ο σωστός όρος δεν είναι partner, αλλά κάποιος άλλος, γιατί τα partnerιλίκια δεν πάνε σε agencies.
  2. Premium Facebook Pages είναι κάτι που δεν υπάρχει ως όρος και δε σημαίνει τίποτα. Μπορεί να εννοούνε premium content για τη σελίδα ή κάτι άλλο, πάντως γενικά η χαμηλή τιμή των €600 ευρώ για ένα μήνα δεν νομίζω να αναλογεί σε κάτι premium τίποτα στην πλατφόρμα του Facebook.
  3. Απ’ όσο γνωρίζω, ακόμα και η Think Digital δε μπορεί να στοχεύσει fans σελίδων στις οποίες δεν είναι admin, οπότε θα έλεγα πως κανένας  δε μπορεί να το κάνει, τουλάχιστον στα μέτρα της ελληνικής αγοράς που μπορώ να γνωρίζω.
  4. Στην ελληνική αγορά τα premium ads δεν τα προσφέρει άλλος εκτός από τη TD. Επίσης, τα premium ads είναι εκείνα τα οποία χρησιμοποιούν οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι. Η χρήση τους λοιπόν σε διαλόγους με άλλους πελάτες μάλλον δε στοχεύει παρά σε εντυπωσιασμό.
  5. Απευθείας σύνδεση με το Facebook API έχουν όλοι οι developers, άρα και όλα τα agencies (and then some). Αν κάποιοι έχουν πρόσβαση στο Facebook Ads API τότε βεβαίως αυτό είναι κάτι διαφορετικά που υπάγεται στο πρόγραμμα των Prefered Marketing Developers (PMD) αλλά και πάλι η αξία αυτής για τους περισσότερους διαφημιζόμενους είναι μάλλον μηδενική.

Ξαναλέω πως τα ως άνωθεν τα βασίζω στη δική μου εμπειρία.

Αν κάποιος πιστεύει ότι γνωρίζει κάτι παραπάνω και θέλει να το αντιτάξει, feel free.

Θα ήθελα μόνο όσοι γνωρίζουν για ποιο agency μιλάω να μην το αναφέρουν στα σχόλια παρά μόνο αν επιλέξει ο δικός τους νόμιμος εκπρόσωπος να δώσει κάποιες απαντήσεις.

 

Opinion · Why you need a good agency

agencies

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

»

3 Tips για να αναπτύξετε το Brand σας μέσω του Facebook

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο