Αναμενόμενα αποτελέσματα
Σχεδόν σε κάθε project που εμπλέκομαι προσπαθώ να δείξω στους πελάτες μου ποιά είναι η επιστροφή της επένδυσης που θα κάνουν, το Return On Investment τους.
Καθώς η πρότασή μου για εκείνους είναι κυρίως επένδυση χρημάτων και χρόνου, προσπαθώ να εκφράσω με αντίστοιχα μεγέθη αυτό που ο πελάτης κάθε φορά δίνει και παίρνει.
Όμως, το ROI είναι παραπάνω από αυτό.
Για τα περισσότερα brands, είναι η παρουσία σε ένα νέο κανάλι επικοινωνίας με το core κοινό.
Είναι η επικοινωνία μέσα από ένα μέσο στο οποίο επενδύουν και μετά τους ανήκει χωρίς να ξοδεύουν σε άλλα media.
Είναι η συμμετοχή σε μια επανάσταση που έχει γονατίσει ανεπιστρεπτί τους γίγαντες των παραδοσιακών μέσων.
Είναι μια αλλαγή κουλτούρας που παρόμοιά της δεν έχουμε ξαναδεί.