Να απαντήσω στα σχόλια ή όχι;
Πλανάται ακόμα μια ερώτηση στα χείλη πολλών διαχειριστών σελίδων στο Facebook:
Να απαντήσω στα σχόλια και στις αναρτήσεις που μου αφήνουν οι fans ή όχι;
Θα σας έλεγα ότι η απάντηση είναι ουσιαστικά η ίδια με το τηλέφωνο. Αν απαντάτε στα τηλεφωνήματα των πελατών σας, τότε γιατί να μην απαντήσετε στα σχόλια των πελατών σας στο facebook;
Το ότι δεν βλέπετε τον πελάτη και το ότι δεν ακούτε τη φωνή του δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει ο πελάτης.
Μην την πατήσετε όπως οι δισκογραφικές πριν 15 χρόνια που δεν αναγνώρισαν την ευκαιρία που κρυβόταν μέσα στην απειλή των MP3 και θεώρησαν ότι μόνο ότι έχει φυσική υπόσταση (CD, βινύλιο, DVD) είναι εμπορεύσιμο προϊόν και πως τα άλλα δεν είναι, γιατί οι πελάτες σας θα πάνε αλλού.