The New Stuff - Suit digital marketing

Αύξηση στο Paid Reach του Facebook

Danae Athanasopoulou


Πρόσφατη έρευνα επιβεβαιώνει ότι αυξήθηκε το paid reach στο Facebook, ενώ το organic reach παρουσιάζει μείωση. Ταυτόχρονα, αυξήθηκε κατά 81% το τρίτο τετράμηνο του 2014 το budget που ξοδεύεται σε Facebook Ads, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, και τα ποσοστά click-through rate ήταν μέχρι και 148%, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 162%.

Διαπιστώθηκε, επίσης, ότι οι δαπάνες για διαφήμιση στο Facebook αυξήθηκαν μέχρι 13% κατά το τρίτο τετράμηνο σε σχέση με το δεύτερο της φετινής χρονιάς, και τα CTRs αυξήθηκαν κατά 86% την ίδια περίοδο.

organic-vs-paid-chart

Τα παραπάνω οφείλονται προφανώς στις διαρθρωτικές αλλαγές στα Facebook ads και τις νέες δυνατότητες στόχευσης, βελτιώνοντας έτσι τις αποδόσεις.

Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη όσον αφορά τα brands στο Facebook. Όπως λέει και μια γνωστή παροιμία: “αν μπεις στο χορό θα πρέπει να χορέψεις”. Η έρευνα της Adobe δείχνει πως τα impressions στις οργανικές αναζητήσεις των brands στα social media έχουν πέσει κατά 50% το 2014 συγκριτικά με το 2013, ενώ τα paid impressions, για την ίδια χρονική περίοδο έχουν ανέβει κατά 5%. Επομένως, αν θες να παίξεις, θα πρέπει να πληρώσεις.

Επιπροσθέτως, προβλέπεται ότι τα paid impressions στο Facebook θα αυξηθoύν κατά 10% έως  και 20% κατά την επικείμενη περίοδο των διακοπών.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι εταιρίες των media είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση στον αριθμό των posts στο Facebook, διπλασιάζοντας τον αριθμό το 2014 σε σχέση με το 2013. Παράλληλα, οι retailers είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση όσον αφορά την αλληλεπίδραση των χρηστών με τα posts τους, η οποία έφτασε το 13%.

O senior analyst της Adobe ανάρτησε στο προσωπικό του blog πως περιμένει τα brands να επενδύσουν περισσότερο στα social media κατά την περίοδο των διακοπών. “Όταν το social γίνεται όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της εμπειρίας του holiday shopping, τα brands και τα καταστήματα θέλουν να επιβεβαιώσουν ότι το μήνυμά τους φτάνει εκεί που πρέπει.”

 

 

 

 

 

 

Advertising · Facebook

facebook ads · organic reach · paid reach

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Danae Athanasopoulou

Η Δανάη έχει σπουδάσει Ψηφιακά Μέσα και Επικοινωνία. Δραστηριοποιείται στο χώρο των Social Media.

Recently Published

»

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

»

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

»

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

»

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

»

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

»

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο