SEO Trends 2013
Η αναζήτηση στις μηχανές αναζήτησεις αλλάζει συνεχώς.
Ποιά είναι αυτά τα trends που παίζουν ρόλο στο SEO; Βρήκαμε τα σημαντικότερα και σας τα παρουσιάζουμε:

Author Rank, η νέα παράμετρος που θα παίξει ρόλο το 2013 στο SEO.
- Οι χρήστες κάνουν αναζητήσεις με περισσότερες λέξεις-κλειδιά απ’ ότι προηγουμένως. Δύο στις τρεις αναζητήσεις έχουν 3 ή περισσότερες λέξεις στον όρο αναζήτησης. Αυτό σημαίνει πως όσοι έχουν επικεντρωθεί στο fat head αντί για το long tail θα αρχίζουν να βλέπουν ολοένα και λιγότερα αποτελέσματα ανά keyword.
- Οι χρήστες συχνά αναζητούν κάτι τοπικά, στην περιοχή τους ή στην πόλη τους. Αυτό το trend στο εξωτερικό είναι πιο δυνατό απ’ ότι εδώ, αλλά κι εδώ πολλές φορές έχουμε αναζητήσεις τοπικού χαρακτήρα, δηλαδή συνοδευόμενες από το όνομα της περιοχής. Αντίστοιχα, πολλές φορές σε τέτοιες αναζητήσεις τα πρώτα αποτελέσματα ανήκουν σε aggregators (Χρυσός Οδηγός, vrisko, site για ντιλίβερι κ.ά.)
- Τα quality backlinks αρχίζουν να παίζουν ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο. Χωρίς αυτά, το περιεχόμενό σας δεν υπάρχει. Οι φάρμες είναι ένα στοιχείο του παρελθόντος και κάποιοι που βασίστηκαν σε αυτές για να φέρουν αποτελέσμα μάλλον έχουν μείνει ξεκρέμαστοι και τρέχουν πανικόβλητοι για να ανακτήσουν την παλιά τους επισκεψιμότητα.
- Μετά το Penguin update (το οποίο μάλλον άργησε να έρθει στην Ελλάδα ένα εξάμηνο) το domain name δεν σημαίνει σχεδόν τίποτα, οπότε πολλοί που επένδυσαν σε αυτά χωρίς να κάνουν άλλο SEO μάλλον έχουν ήδη χάσει την αίγλη τους. Να αναμένετε πως τα εύκολα tricks τελειώνουν γρήγορα και ο κλοιός κλείνει.
- Τελευταία και μάλλον σημαντικότερη είδηση είναι πως τα social media παίζουν ρόλο στο search. Αυτό ισχύει και το Google αλλά και για το Bing. Η Google μάλιστα δίνει βάση και σε ένα δικό της metric, το AuthorRank, το οποίο αφορά στη σύνδεση site με author μέσα από το προφίλ του στο Google+. Οπότε ναι, αν αυτός είναι ένας λόγος να έχετε G+, τότε αποκτήστε το (γιατί σαν social network δε λέει τίποτα, μην τα ξαναλέμε).