Social Gaming
Πριν δυο εβδομάδες, η είδηση της ημέρας στα social media ήταν πως μια κοπέλα παραιτήθηκε από τη δουλειά της στέλνοντας κάποιες φωτογραφίες σε όλο το γραφείο. Στις φωτογραφίες εξέθετε το αφεντικό της και το γεγονός ότι έπαιζε 20 ώρες την εβδομάδα FarmVille.
Η ιστοριά τελικά την επόμενη ημέρα αποδείχτηκε ψεύτικη. Πρόκειται για μια ηθοποιό η οποία προσελήφθη για να αυξήσει την κίνηση του site TheChive.com, το οποίο έχει κάνει και άλλες τέτοιες φάρσες (hoaxes). Η κοπελιά έμεινε στην ιστορία ως HPOA (Hot Piece of Ass).
Το μόνο ίσως αληθινό περιστατικό είναι το ότι κάποιοι όντως παίζουν παιχνίδια online χωρίς τελειωμό.
Πρωταθλήτρια σε αυτό είναι η Zynga, η εταιρεία που μας έφερε το FarmVille, το Mafia Wars, το Texas Holdem και άλλα εθιστικά «κοινωνικά» παιχνίδια.
Για να καταλάβουμε λίγο τα νούμερα της εταιρείας, αξίζει να συγκρίνουμε τους 235 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες με τα υποδεκαπλάσια 20 εκατομμύρια χρηστών του xbox live ή τα 11,5 εκατομμύρια του WoW.
Και από λεφτά τι γίνεται; Η Zynga τζιράρει πάνω από $1 εκατομμύριο τη μέρα, ενώ ξοδεύει περίπου το 20% αυτού για διαφήμιση. [Περισσότερα στατιστικά εδώ]
Και το αστείο είναι πώς τα παιχνίδια της θυμίζουν πολύ κάποια παιχνίδια που προϋπήρχαν από ανταγωνιστές και είχαν μικρότερη επιτυχία. Τι σημαίνει αυτό; Ότι μιλάμε για φρέσκο trend.
Τώρα που κάθε brand γίνεται και μέσο, εσείς τι κάνετε για το social gaming trend;