Κορεσμός
Στην Ελλάδα ήμασταν πάντα κορεσμένοι mediaκά.
Μέχρι πρόσφατα είχαμε τη μεγαλύτερη αναλογία ελεύθερων τηλεοπτικών σταθμών (τοπικών και εθνικών) σε αναλογία με τον πληθυσμό της χώρας. Ομοίως για τα περιοδικά.
Κάτι αντίστοιχα συμβαίνει αυτή τη στιγμή και στα social media. Διαμορφώνεται το τοπίο.
Σαν καταναλωτής χρησιμοποιώ 100 brands τη μέρα. Μόνο και μόνο από τη στιγμή που ξυπνάω μέχρι που βγαίνω στο δρόμο, χρησιμοποιώ τα εξής: IKEA, Coco-mat, Πλαίσιο, Toyotomi, iPhone, Philips, LG, HP, Gillette, Davidoff, Armani, Mercedes.
Σίγουρα όλα αυτά με θέλουν σαν fan στο Facebook. Σίγουρα δε μπορώ να τα ακολουθήσω όλα.
Τα 2.8 εκατομμύρια των Ελλήνων χρηστών του Facebook θα κορεστούν κάποια στιγμή με τα brands και όσο καθυστερεί κάποιος να ξεκινήσει κάτι σωστά, τόσο το κάνει δύσκολο μετά για τον εαυτό του να κερδίσει το share of voice που νόμιζε ότι θα είχε, τόσο πιο πολλά θα πρέπει να ξοδέψει και τόσο πιο «βου» θα είναι το κοινό που θα πάρει.
Αυτή είναι η απάντηση στο «Θα κάνουμε social media, αλλά γιατί να κάνουμε τώρα;»