Sorry seems to be…
Κοιτώντας σε παλιότερα άρθρα της Wall Street Journal, βρήκα ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο με τους top 10 CEOs που ανεβάσανε ένα video στο youtube προκειμένου να απολογηθούν στους πελάτες τους για κάτι που έκανε η εταιρεία τους.
Οι εταιρείες είναι:
- Blackberry
- Netflix
- Groupon
- JetBlue
- Domino’s
- Skype
- Eurostar
- BP
- Sony
- Toyota
Από αυτά κρατάω τα κακά παραδείγματα που είναι μάλλον: (1) ο CEO της JetBlue που παρόλο που ίδρυσε την εταιρεία σε καμία φάση δεν ζήτησε συγγνώμη από τους 130.000 πελάτες που δε μπόρεσε να εξυπηρετήσει σωστά και τελικά απολύθηκε λίγο μετά και (2) ο CEO της BP που εκτός video ανέφερε πως απολογείται μεν, αλλά θα ήθελε τη ζωή του πίσω τώρα. Όταν λες κάτι τέτοιο δεν είναι περίεργο αν τα media δε σε λατρέψουν και τελικά αναγκαστείς να παραιτηθείς…
Και σας αφήνω με ένα από τα καλά παραδείγματα της Sony, με επαγγελματικό video και lounge music στο background:
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=2tHl6O5Sp8w#!]
Το πλήρες άρθρο είναι στη WSJw.