The New Stuff - Suit digital marketing

SEO: Τα 6 DONT’S για το 2016

Giannis Arbis


Αν κάνεις μια αναζήτηση στο internet για SEO tips & guides σίγουρα θα βρεις εκατοντάδες αποτελέσματα και προσεγγίσεις για το ποια είναι η πιο αποτελεσματική τεχνική για optimization σε ένα website. Πέρα από την απόδοση της organic καμπάνιας, το άγχος που έχουν όλοι οι marketers είναι να μην πάει κάτι πολύ στραβά και αποτύχουν ενέργειες που έκαναν. Όμως, οι παράγοντες που συμβάλουν στην επιτυχία ή την αποτυχία της στρατηγικής του SEO δεν είναι μόνο τεχνικοί.

seo-services
Πέρα, λοιπόν, από την προσωπική πινελιά που βάζει ο marketer στο SEO project, υπάρχουν κάποιοι βασικοί παράγοντες, κυρίως DONT’S,  που πρέπει να ληφθούν υπόψιν.

1. Μην εστιάζεις μόνο στο μεγάλο traffic.

Κάναμε on site optimization, πήραμε juice backlinks από άλλα websites και φέραμε πολλούς users στο website. ΟΚ, αλλά από αυτούς τους χρήστες τι κερδίσαμε; Ποιο ήταν το e-commerce conversion; Για παράδειγμα, είναι σα να μπήκαν σε ένα e-shop πολλοί χρήστες και να μην έγινε καμία αγορά.

Φυσικά και δεν πρέπει να αγνοήσουμε το πλήθος των χρηστών. Όλα τα websites θέλουν να έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα. Πρέπει όμως θα θέτουμε από την αρχή στόχους γιατί το τι μπορούμε να κερδίσουμε από τους χρήστες πέρα από το click.

2. Μην αφήνεις ανεπαρκή την έρευνα για τα keywords

Ο πελάτης σίγουρα ξέρει το προϊόν του πολύ καλά, και κατά τη διάρκεια του brainstorming θα μας πει πώς νομίζει ότι τον ψάχνουν οι πελάτες. Δεν πρέπει όμως να μείνουμε στα keywords του πελάτη. Η έρευνα (keyword research) πρέπει να συνεχιστεί μέσω tools, όπως ο Keyword Planner, ακόμα και μέσω της Wikipedia. Μπορούμε με βάση τις ιδέες του πελάτη, αλλά και τις δικές μας, να βρούμε keyword ideas σχετικά με το προϊόν και σε συνδυασμό με το κατάλληλο competition analysis & keyword difficulty να φτιάξουμε τη στρατηγική μας σε διάφορες κατηγορίες λέξεων κλειδιών.

3. Μη θέτεις μη ρεαλιστικούς στόχους και χρονικά διαστήματα

To SEO είναι μια ongoing διαδικασία, μια επένδυση στο website και αυτό πρέπει να το καταλάβει ο πελάτης. Δε γίνεται να έχουμε αποτελέσματα από την πρώτη ημέρα. Πρέπει πρώτα να γίνουν οι κατάλληλες ενέργειες ( on & off site ) και μετά να περιμένουμε να αποδώσουν καρπούς. Σίγουρα πολλοί πελάτες θα περιμένουν να δουν διαφορά στο website τους από τον πρώτο καιρό. Από την αρχή της συνεργασίας πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι το SEO θέλει το χρόνο του. Αυτό μπορεί να γίνει αντιληπτό στον πελάτη δείχνοντάς του δείγματα από το portfolio μας, εξηγώντας του πώς το «τάδε» website, του οποίου είχαμε αναλάβει τη SEO καμπάνια, έχει κατακτήσει αυτά τα rankings.

7-Basic-Principles-of-SEO
4. Μην ξεχνάς να μετράς τα αποτελέσματα της δουλειάς σου

Αν δεν μετράμε τα αποτελέσματα των ενεργειών μας δεν μπορούμε και να τις βελτιώσουμε. Πρέπει πάντα να μετράμε τις SEO ενέργειες που κάναμε για να μπορούμε να παρουσιάσουμε στον πελάτη τα αποτελέσματά τους, αλλά και για να αναπροσαρμόσουμε όσες δε μας έφεραν το επιθυμητό.

5. Μη μένεις πίσω στις εξελίξεις

Η Google αλλάζει τον αλγόριθμό της  συνεχώς. Υπάρχουν μικρές αλλαγές που δεν επηρεάζουν την κατάταξη των αποτελεσμάτων. Σίγουρα όμως το website μας πρέπει να είναι up to date όταν γίνονται μεγάλες αλλαγές. Με άλλα λόγια, όταν η Google δοκιμάζει κάτι καινούριο στο δίκτυο αναζήτησης πρέπει να τεστάρουμε και εμείς το website. Για παράδειγμα, αν αλλάξουν οι κανόνες για το meta description πρέπει να προσαρμόσουμε τα meta data του website σύμφωνα με το νέο κανόνα. Άρα χρειάζεται συνεχές διάβασμα και ενημέρωση.

6. Μην ξεχνάς το mobile

Πριν από λίγους μήνες η Google έκανε γνωστό ότι θα είναι σημαντικός παράγοντας, κατά την αναζήτηση από κινητή συσκευή, το πόσο mobile friendly είναι το website. Άρα δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το website μας πρέπει να είναι responsive σε όλες τις mobile συσκευές.

Google · Search · SEO

google · seo

Brand & Marketing Managers

Giannis Arbis

Ο Γιάννης ξεκίνησε την καριέρα του στο digital marketing σε startup του τουριστικού κλάδου. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Digital Marketing Strategist κάνοντας πράξη το motto της εταιρείας ''Creating Buzz, Delivering Results''.

Recently Published

»

Retargeting: τι είναι και που χρησιμεύει

»

Το Guerrilla Marketing συχνά βρίσκεται γύρω σου, το έχεις δει;

»

Τα instagram polls αποτελούν τη νέα τάση και ήρθαν για να μείνουν

»

Το website σου, είναι το μισό κομμάτι της συνολικής σου εικόνας

»

Τα 7 Digital Marketing Trends που θα υπερισχύσουν το 2019

»

Social proof και πως μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας

»

Γιατί μια διαφημιστική εταιρεία είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας;

»

Graphic Designer και Digital Marketer – όταν αυτοί οι δύο συγκρούονται

»

Εκπαίδευση σε digital περιβάλλον

urls-seo-best-tips
»

5 συμβουλές για δημιουργία URL με SEO

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο