X

The Effie Awards

Αν και μάλλον αρπάζει λιγότερο τα φώτα της δημοσιότητας από τα βραβεία Ermis, είναι τα αγαπημένα μου.

Ο λόγος είναι πως τα Effie Awards δεν έχουν να κάνουν με τη δημιουργικότητα της κάθε διαφήμισης, αλλά με την αποτελεσματικότητά της. Όπως αναφέρει και το site:

Eπειδή βραβεύουν τα αποτελέσματα τα οποία αποδεικνύουν τη στρατηγική σκέψη και τη δύναμη του δημιουργικού και τις επιτυχημένες ενέργειες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, οι αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής βασίζονται στη συνεκτίμηση αντικειμενικών κριτηρίων και όχι μόνο στην αξιολόγηση της στρατηγικής και δημιουργικής προσέγγισης. Τα Effie βραβεύουν τις ΙΔΕΕΣ που γεννούν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. Εκείνες τις ιδέες που οδηγούν σε πραγματικά αποτελέσματα στην αγορά και τη στρατηγική που ενυπάρχει μέσα σε αυτές.

Προς το παρόν κανένας από τους δύο θεσμους δεν έχει ακόμα δημιουργήσει κατηγορία για τα social media, αν και ίσως τα Ερμής να θεωρούν ότι η κατηγορία web μπορεί να επεκταθεί ώστε να περιλαμβάνει και αυτά. Τι κέρδος όμως θα είχε ένας θεσμός που γεννήθηκε από τις offline διαφημιστικές εταιρείες να δώσουν ώθηση σε έναν κλάδο ο οποίος θυμίζει στους πελάτες τους πως τα offline media αργοπεθαίνουν;

Πιστεύω πως πολύ σύντομα θα αρχίσει η πιο αποτελεσματική επικοινωνία (όχι μόνο μακροπρόθεσμα αλλά και βραχυπρόθεσμα) να είναι “socialιστική“.

Εδώ θα είμαστε, αλλά μέχρι τότε να ευχηθώ προκαταβολικά συχαρητήρια στους νικητές των Ermis και αργοπορημένα συγχαρητήρια στους νικητές των Effie.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Δηλαδή σύντομα θα έχουμε ακόμη μια κατηγορία που θα γίνονται τράμπα βραβεία μεταξύ τους;

  • @ Basilakis ...διακρίνω μια απαξίωση για τα βραβεία ?

    @Mr. Suit Θεωρώ ότι έχουν τον ρόλο τους και πρέπει να υπάρχουν, καλό είναι να υιοθετήσουν και socialistikes κατηγορίες για να διακριθούν επιτυχημένες καμπάνιες και σε αυτό το άθλημα που ακόμα δεν έχει γίνει "ολυμπιακό" έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνετε... θεωρώ ότι όπως μέχρι πρό-πέρσι το search ήταν εκτός EFFIE έτσι θα δούμε και δουλειές με άρωμα social από του χρόνου (πάντα βέβαια από μεγαλύτερα γραφεία, γιατί αυτά είναι το κοινό / πολυτέλεια των βραβείων)

    Θα σε δούμε στα Ermis φέτος ?

  • @Basilakis tbh, τα βραβεία έχουν και μια γεύση καλιστείων η οποία δε μ' αρέσει, αλλά νομίζω ότι αντιπροσωπεύουν κάτι ενδιαφέρον.

    @Dimitris Όσο οι πελάτες επιλέγουν NDA, τόσο δε θα με δείτε στα Ermis, αλλά νομίζω ότι θα δείτε κάποιες δουλειές social media που έχουν και καλές πιθανότητες να κερδίσουν.

  • @basilakis
    Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια

  • Εγώ το ήξερα, πηδάει και τα πιάνει!
    Κοίτα που αλλάξανε οι παροιμίες!

  • Ε πήδα και πιάστα τότε ρε γίγαντα. Να μην έχεις κι απωθημένα και καρφώνεσαι.

  • Βέβαια, οι πιο πετυχημένες "online" εκστρατείες έγιναν φέτος από "offline" διαφημιστικές :)

  • Ναι, Pascal, έτσι είναι. Και πολύ πιθανόν να συνεχίσει έτσι για πολύ καιρό, ειδικά ανάλογα με το πώς ορίζουμε την πετυχημένη εκστρατεία. Εννοούμε αστεία; Πολυσυζητημένη; Ή εννοούμε να έφερε αποτέλεσμα;

This website uses cookies.