The New Stuff - Suit digital marketing

Tricks of the Trade

Mara Havaki


Η παρουσίαση του κ. Αναγνωστόπουλου την Πέμπτη, 22 Ιανουαρίου στο κλαδικό συνέδριο All Things Facebook 2015 με διοργανωτή την Think Digital και τη Boussias Conferences είχε τίτλο «Tricks of the Trade».

Η παρουσίαση έχει αναρτηθεί στο λογαριασμό της Socialab στο Slideshare μαζί με κάθε προηγούμενη παρουσίαση της εταιρείας σε συνέδριο.

[slideshare id=43801776&doc=atfanagnostopoulos-150122172847-conversion-gate01]

Τα highlights της παρουσίασης ήταν τα εξής:

  1. Κάθε εταιρεία που βρίσκεται στο συνέδριο μάλλον έχει ανάγκη από έναν digital marketer. Δεδομένου πως ένα agency έχει πάνω από 10 ρόλους ανθρώπων, κάποιος που είναι digitally-savvy πρέπει να μπορεί να αξιολογήσει τα αποτελέσματα που του φέρνει το digital agency του.
  2. Κάθε είδους συγκρίσεις μεταξύ digital και offline, όπως: (α) Η σύγκριση του κόστους μιας καταχώρησης περιοδικού με το κόστος της διαχείριση σελίδας στο facebook, (β) το reach που μπορεί να έχει μια σελίδα σε ένα περιοδικό σε σχέση με το 10πλάσιο reach που μπορεί να έχει το ίδιο δημιουργικό με το ίδιο κόστος στο facebook, (γ) το πως στο facebook δεν απαιτείται η χρήση ενός media shop για media buying.
  3. Η σύγκριση του digital με την τηλεόραση στο ότι το ένα μέσο μετράει κάθε κίνηση σε κάθε δευτερόλεπτο, ενώ το άλλο μετράει περίπου το 1 / 500στο του ελληνικού πληθυσμού. Έθεσε μάλιστα το ερώτημα: «θα εμπιστευόσασταν εσείς τα αποτελέσματα που παίρνετε από το digital αν μετρούσε δειγματοληπτικά μίας στις 500 επισκέψεις;»
  4. Ανακοίνωσε πως η Socialab στο εξής παρέχει δύο νέες υπηρεσίες που πιστεύει πως χρειάζεται η αγορά: (α) την αξιολόγηση της digital παρουσίας (audit) ενός brand που δεν είναι πελάτης, ώστε να ξεκαθαρίσει πιο γρήγορα η αγορά από τις πρακτικές που δεν φέρνουν αποτελέσματα αλλά και (β) το recruitment καθώς και την αξιολόγηση υποψηφίων για in-house θέσεις digital marketing.

Τέλος, έκλεισε με μια σύντομη ιστορία για το πώς συνδέεται η ταινία «Ο Νονός» με το digital marketing:

Η ιστορία αφορά στην πρώτη προβολή της ταινίας στο κανάλι NBC. Η ταινία ήταν πολυ-αναμενόμενη καθώς είχε κάνει μεγάλη επιτυχία στο box office και πολύ μεγάλη μερίδα του κοινού θα την παρακολουθούσε στην τηλεόραση. Οι διαφημιστές έκαναν ουρά για να διαφημιστούν πριν, μετά και κατά τη διάρκεια της ταινίας.

Καθώς η ταινία διαρκεί τρεις ώρες, το κανάλι προγράμματισε την προβολή της σε δύο δίωρα (μαζί με τις διαφημίσεις), στις 16 και 18 Νοεμβρίου 1972. Το α’ και β’ μέρος της ταινίας προβλήθηκαν μεταξύ 9 και 11 το βράδυ.

Και τις δύο μέρες, η τοπική υπηρεσία αποχετεύσεων είχε πρόβλημα, καθώς το κοινό χρησιμοποίησε συγχρονισμένα τις τουαλέτες τους και έφραξε το αποχετευτικό σύστημα της πόλης.

Και τα δολλάρια των διαφημιζομένων πήγαν κι αυτά “down the drain“…

Online Marketing

ATF · presentation · slideshare

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο