The New Stuff - Suit digital marketing

Θάνατος για την τηλεόραση

Anthousa Mastrogianni


Ο τελευταίος χρόνος, αποδεικνύεται ως ο χειρότερος για την τηλεόραση, αφού οι μετρήσεις του κοινού έχουν καταρρεύσει. Σύμφωνα με έρευνα του Citi Research, από το Σεπτέμβριο του 2011, η θεαματικότητα στην επίγεια και στη δορυφορική τηλεόραση, έχει πέσει κατακόρυφα, με μία μικρή εξαίρεση την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων.

Στην Αμερική, περίπου 5 εκατομμύρια συνδρομητές κατάργησαν τα τελευταία τρία χρόνια τις συνδρομές τους, όχι μόνο στην καλωδιακή τηλεόραση, αλλά και στη broadband μετάδοση μέσω Internet. Πέρα από την μείωση θεαματικότητας, υπάρχει και μείωση της ύπαρξης συσκευών τηλεόρασης στα σπίτια.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα ποσοστά των μετρήσεων στην καλωδιακή τηλεόραση είναι μονίμως αρνητικά και είναι γεγονός πλέον ότι έχει μειωθεί το κοινό που παρακολουθεί τηλεόραση. Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Facebook και η Google έχουν πρόσβαση σε πολύ μεγαλύτερο κοινό σε σύγκριση με την τηλεόραση.

tv1

Ακόμη και μεγάλα τηλεοπτικά γεγονότα, όπως παγκόσμια πρωταθλήματα, παρουσιάζουν λιγότερη θεαματικότητα, αφού ο κόσμος δεν τα παρακολουθεί με τον ίδιο τρόπο πλέον. Παρατηρείται μία μαζική μετακίνηση κοινού από την τηλεόραση στο online video, ακόμα και όταν πρόκειται για τηλεοπτικές σειρές ή εκπομπές.

Το κοινό που στρέφεται στο online streaming, δεν προέρχεται μόνο από χρήστες υπολογιστών, αλλά και κινητών τηλεφώνων, αφού 40% της συνολικής κίνησης στο YouTube προέρχεται από κινητά. Επίσης, η κατεξοχήν prime time ζώνη της τηλεόρασης, έχει μεταφερθεί στη χρήση των tablets. Γενικότερα, οι άνθρωποι καταναλώνουν πολύ περισσότερο χρόνο στα digital media κάθε μορφής, παρά στην τηλεόραση, οδηγώντας έτσι και στην παραγωγή οπτικού υλικού, ειδικά διαμορφωμένου για κινητές συσκευές.

tv2

Αν και η μετακίνηση του κοινού είναι αποδεδειγμένη και αυξάνεται με τον καιρό, οι επενδύσεις που γίνονται στη διαφήμιση δε φαίνεται να έχουν προσαρμοστεί ακόμη στη νέα πραγματικότητα της βιομηχανίας των μέσων ενημέρωσης. Παρά την κατάρρευση της τηλεόρασης για παράδειγμα, οι τιμές των διαφημίσεων εξακολουθούν να είναι υψηλές, ενώ δε φέρνουν τα ίδια αποτελέσματα. Αυτό συμβαίνει επειδή η τηλεόραση παραμένει το μόνο μέσο που μπορεί να συγκεντρώσει ταυτόχρονα ένα μαζικό κοινό, αλλά αυτό συμβαίνει σε ελάχιστες περιπτώσεις, όπως στο Super Bowl στην Αμερική (100 εκατ. θεατές).

Οι εταιρείες καλωδιακής τηλεόρασης, broadband Internet και σταθερών τηλεφωνικών γραμμών, όχι μόνο δεν αποκτούν νέους πελάτες, αλλά χάνουν και τους παλιούς τους συνδρομητές με ταχείς ρυθμούς. Η ειρωνεία της υπόθεσης, είναι ότι τα συνδρομητικά τέλη αυξάνονται, κάνοντας απρόσιτη την πληρωμή από ομάδες χαμηλότερης οικονομικής δυνατότητας. Οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν υπηρεσίες που παρέχουν τηλεφωνική γραμμή σε συνδυασμό με την παροχή υψηλής ταχύτητας πρόσβασης στο Internet.

Η τηλεόραση, αν και είχε την πρωτοκαθεδρία μέχρι πριν λίγα χρόνια, πλέον έχει ισχυρούς ανταγωνιστές, με μεγαλύτερό της, το free Wifi. Με την ευρεία παροχή Wifi σε καφέ, εργασιακούς χώρους, πανεπιστήμια ή και ολόκληρες πόλεις, σημειώνονται όλο και λιγότεροι χρήστες να πληρώνουν για συνδρομή στην τηλεόραση ή για υπηρεσίες Internet.

Case Studies · Future · Mobile · News · Traditional Media · YouTube

cable tv · death · download · internet · online streaming · subscribers · tablet · television · video · wifi · βίντεο · διαφήμιση · θάνατος · θεαματικότητα · κινητά · συνδρομή · τηλεόραση

Anthousa Mastrogianni

Η Ανθούσα ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στα Digital Media στο Λονδίνο και εργάζεται ως Account Executive στη socialab.

Recently Published

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

»

Τα 5 Brands με τις καλύτερες Digital Marketing Strategies

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο