The New Stuff - Suit digital marketing

Θάνατος για την τηλεόραση

Anthousa Mastrogianni


Ο τελευταίος χρόνος, αποδεικνύεται ως ο χειρότερος για την τηλεόραση, αφού οι μετρήσεις του κοινού έχουν καταρρεύσει. Σύμφωνα με έρευνα του Citi Research, από το Σεπτέμβριο του 2011, η θεαματικότητα στην επίγεια και στη δορυφορική τηλεόραση, έχει πέσει κατακόρυφα, με μία μικρή εξαίρεση την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων.

Στην Αμερική, περίπου 5 εκατομμύρια συνδρομητές κατάργησαν τα τελευταία τρία χρόνια τις συνδρομές τους, όχι μόνο στην καλωδιακή τηλεόραση, αλλά και στη broadband μετάδοση μέσω Internet. Πέρα από την μείωση θεαματικότητας, υπάρχει και μείωση της ύπαρξης συσκευών τηλεόρασης στα σπίτια.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα ποσοστά των μετρήσεων στην καλωδιακή τηλεόραση είναι μονίμως αρνητικά και είναι γεγονός πλέον ότι έχει μειωθεί το κοινό που παρακολουθεί τηλεόραση. Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Facebook και η Google έχουν πρόσβαση σε πολύ μεγαλύτερο κοινό σε σύγκριση με την τηλεόραση.

tv1

Ακόμη και μεγάλα τηλεοπτικά γεγονότα, όπως παγκόσμια πρωταθλήματα, παρουσιάζουν λιγότερη θεαματικότητα, αφού ο κόσμος δεν τα παρακολουθεί με τον ίδιο τρόπο πλέον. Παρατηρείται μία μαζική μετακίνηση κοινού από την τηλεόραση στο online video, ακόμα και όταν πρόκειται για τηλεοπτικές σειρές ή εκπομπές.

Το κοινό που στρέφεται στο online streaming, δεν προέρχεται μόνο από χρήστες υπολογιστών, αλλά και κινητών τηλεφώνων, αφού 40% της συνολικής κίνησης στο YouTube προέρχεται από κινητά. Επίσης, η κατεξοχήν prime time ζώνη της τηλεόρασης, έχει μεταφερθεί στη χρήση των tablets. Γενικότερα, οι άνθρωποι καταναλώνουν πολύ περισσότερο χρόνο στα digital media κάθε μορφής, παρά στην τηλεόραση, οδηγώντας έτσι και στην παραγωγή οπτικού υλικού, ειδικά διαμορφωμένου για κινητές συσκευές.

tv2

Αν και η μετακίνηση του κοινού είναι αποδεδειγμένη και αυξάνεται με τον καιρό, οι επενδύσεις που γίνονται στη διαφήμιση δε φαίνεται να έχουν προσαρμοστεί ακόμη στη νέα πραγματικότητα της βιομηχανίας των μέσων ενημέρωσης. Παρά την κατάρρευση της τηλεόρασης για παράδειγμα, οι τιμές των διαφημίσεων εξακολουθούν να είναι υψηλές, ενώ δε φέρνουν τα ίδια αποτελέσματα. Αυτό συμβαίνει επειδή η τηλεόραση παραμένει το μόνο μέσο που μπορεί να συγκεντρώσει ταυτόχρονα ένα μαζικό κοινό, αλλά αυτό συμβαίνει σε ελάχιστες περιπτώσεις, όπως στο Super Bowl στην Αμερική (100 εκατ. θεατές).

Οι εταιρείες καλωδιακής τηλεόρασης, broadband Internet και σταθερών τηλεφωνικών γραμμών, όχι μόνο δεν αποκτούν νέους πελάτες, αλλά χάνουν και τους παλιούς τους συνδρομητές με ταχείς ρυθμούς. Η ειρωνεία της υπόθεσης, είναι ότι τα συνδρομητικά τέλη αυξάνονται, κάνοντας απρόσιτη την πληρωμή από ομάδες χαμηλότερης οικονομικής δυνατότητας. Οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν υπηρεσίες που παρέχουν τηλεφωνική γραμμή σε συνδυασμό με την παροχή υψηλής ταχύτητας πρόσβασης στο Internet.

Η τηλεόραση, αν και είχε την πρωτοκαθεδρία μέχρι πριν λίγα χρόνια, πλέον έχει ισχυρούς ανταγωνιστές, με μεγαλύτερό της, το free Wifi. Με την ευρεία παροχή Wifi σε καφέ, εργασιακούς χώρους, πανεπιστήμια ή και ολόκληρες πόλεις, σημειώνονται όλο και λιγότεροι χρήστες να πληρώνουν για συνδρομή στην τηλεόραση ή για υπηρεσίες Internet.

Case Studies · Future · Mobile · News · Traditional Media · YouTube

cable tv · death · download · internet · online streaming · subscribers · tablet · television · video · wifi · βίντεο · διαφήμιση · θάνατος · θεαματικότητα · κινητά · συνδρομή · τηλεόραση

Anthousa Mastrogianni

Η Ανθούσα ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στα Digital Media στο Λονδίνο και εργάζεται ως Account Executive στη socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting