The New Stuff - Suit digital marketing

Twitter: Εισαγωγή audience insights

Nikos Memos


Τα audience insights δίνουν στους ανθρώπους της διαφήμισης πολλά στοιχεία  για τους χρήστες των social media και επιπλέον τους βοηθούν να φτιάξουν τα κατάλληλα μηνύματα και τις στοχευμένες καμπάνιες που ικανοποιούν τις ανάγκες των χρηστών.

Έτσι λοιπόν,  το Twitter εισάγει ένα νέο εργαλείο για την αποτελεσματικότερη ανάλυση των audiences που θα βοηθάει ακόμη περισσότερο τους διαφημιστές να κατανοήσουν τα key audiences στα οποία στοχεύουν.

Με τη νέα αυτή δυνατότητα που προσφέρει το Twitter μπορείτε εύκολα να ανακαλύψετε χρήσιμα insights σχετικά με τους followers σας και τους οργανικούς χρήστες που έχουν ασχοληθεί με τα tweets σας. Μπορείτε επίσης να εντοπίσετε νέα και παρόμοια κοινά, τα οποία μπορείτε να στοχεύσετε σε μια επόμενη διαφημιστική σας ενέργεια.

Οι πίνακες που ακολουθούν, είναι τα dashboards που παρέχει πλέον το Twitter, και προσφέρουν ενδελεχείς πληροφορίες για τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα, την αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών και πολλά άλλα.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αξιοποιήσετε τα audience insights. Για παράδειγμα αν θέλετε να αύξησετε το awareness μέσω μιας διαφημιστικής καμπάνιας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το εργαλείο για να μάθετε περισσότερα για τους δυνητικούς πελάτες στο Twitter. Mε αυτές τις πληροφορίες είναι εφικτό να δημιουργήσετε καλύτερα και απολετεσματικότερα Twitter ads.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιείτε τα Twitter insights για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τους followers ώστε να στοχεύετε και να δημιουργείτε περιεχόμενο αναλόγως, ώστε να είναι πιο σχετικό.

 

Μια ακόμη δυνατότητα που σας δίνεται με το νέο αυτό feature είναι η σύγκριση πληροφοριών σχετικά με τους followers σας και το συνολικό κοινό που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα.

Όσον αφορά στην προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, όλες οι πληρφορίες προέρχονται από πηγές του Twitter και κυρίως τις marketing πλατφόρμες επεξεργασίας δεδομένων. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε στοιχεία χρηστών, χωρίς όμως να παραβιάζονται τα προσωπικά δεδομένα.

Τα audience insights για το Twitter είναι ήδη διαθέσιμα στις Η.Π.Α, με στόχο να εξαπλωθούν τους επόμενους μήνες και στις υπόλοιπες χώρες.

News · Tools · Twitter

audience insights · Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers

Nikos Memos

O Νίκος μόλις τελείωσε τις σπουδές του, στο τμήμα Επικοινωνίας και MME. Τελικά δεν τον κέρδισε η δημοσιογραφία αλλά ο χώρος της διαφήμισης και πιο συγκεκριμένα το digital κομμάτι της. Τον ελευθέρο χρόνο του γράφει στο προσωπικό του blog.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο