The New Stuff - Suit digital marketing

The Veritasium Guy

George Anagnostopoulos


DerekMuller

Για όσους δεν γνωρίζετε τον Derek Muller είναι ο τύπος πίσω από το Veritasium, ένα από τα αγαπημένα μου κανάλια στο YouTube για επιστημονικά θέματα.

Είναι Αυστραλός και έχει μια πολύ φρέσκια προσέγγιση στο πως αντιμετωπίζει τα πράγματα. Έχει σχεδόν 200 videos στο κανάλι του στα οποία παρουσιάζει κάποια θέματα επιστημονικά με τον πιο απλό τρόπο. Αυτό που λέμε “in layman’s terms”.

Τα videos του τα έχουν δει συνολικά 56m φορές και έχει 1m συνδρομητές. Δεν τα λές μικρά αυτά τα νούμερα σε καμία περίπτωση.

Προχθές, έβγαλε ένα video στο οποίο υποστήριζε πως το Facebook δίνει ψεύτικα likes. Και έχοντας δει αρκετά από τα videos του μου αρέσει που κάνει challenge το κοινό για θέματα γνώσεων φυσικής πριν βρει απαντήσεις από τους ειδικούς. Έθεσε τα επιχειρήματά του και τα συμπεράσματά του ήταν πως το Facebook του παρέδωσε ψεύτικα Likes.

[youtube= url=http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag]

Το video αυτό έγινε ανάρπαστο. Σε 24 ώρες πήρε 700.000 views, ειδικά αφού το ανάρτησε και το Mashable ως προτεινόμενο.

Και σε μεγάλο βαθμό θα συμφωνήσω μαζί του. Και για την ύπαρξη των click farms και για την ύπαρξη των fake users.

Όμως, εκεί λίγα τα «ήθελε» και τα έπαθε. Ο τρόπος με τον οποίο περιγράφει πως έστησε την καμπάνια είναι πολύ κλασικός για να προσελκύσει κάποιος ψεύτικα Facebook Likes. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις μεγάλες αγορές όπου υπάρχει μια μεγάλη αγορά για Facebook Likes.

Αλλά εδώ παίζει λίγο και το τι κάνεις για διαφήμιση.

Ο τρόπος που περιγράφει (όχι με λεπτομέρειες) για το πώς έστησε τη διαφήμιση είναι soooo…. 2010!

Το Ads Manager και ο Power Editor στο Facebook έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ τα τελευταία 4 χρόνια και η αλήθεια είναι πως αν δεν ξέρεις να τα χρησιμοποιήσεις τότε λογικό είναι να μη φέρεις τα αποτελέσματα που περιμένεις.

Δεδομένου ότι παίζεις σε ένα περιβάλλον όπου η διαφήμισή σου ανταγωνίζεται άλλες διαφημίσεις, αν δεν ξέρεις το παιχνίδι, είναι πολύ εύκολο να στοχεύεις τον λάθος χρήστη. Και πιο λάθος χρήστη από τον ψεύτικο χρήστη δεν υπάρχει.

Αυτή η ανάλυση είναι η δική μου, αλλά αν θέλετε μια πιο εμπεριστατωμένη μπορείτε να διαβάσετε το response του Jon Loomer, ενός τύπου που είναι πολύ καλός στην ανάλυση των ψηφιακών καμπανιών. Τα λέει καλύτερα (και έχει ωραία charts)!

Facebook

fb ads · fraud · veritasium

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting