X
    Categories: Social Media

Weather-targeted Ads

Όταν δουλεύεις με μεγάλους πελάτες, εκτός από τα όμορφα δημιουργικά πράγματα στα οποία εκτίθεσαι τα οποία αξίζουν τουλάχιστον μια αντίδραση τύπου «Wow, κοίτα τι κάνανε», βλέπεις και κάτι πανέμορφα εργαλεία.

Ένα από αυτά που είδα πρόσφατα και μου άρεσε ήταν οι διαφημίσεις που ενεργοποιούνται με ανάλογα με τον καιρό.

Φαντάσου:

  • Ξαφνική καταιγίδα; Ό,τι πρέπει για διαφήμιση από αλυσίδες delivery.
  • Ξαφνική καλοκαιρία; Διαφήμιση για αναψυκτικό ή παγωτό
  • Πρόβλεψη για εβδομάδα καλοκαιρίας; Ό,τι πρέπει για να γραφτείτε σε κολυμβητήριο.
  • Πρόβλεψη για εβδομάδα κακοκαιρίας; Ό,τι πρέπει για να σας θυμίσει να τσεκάρετε τα λάστιχα του αυτοκινήτου σας.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Με ποια εργαλεία ακριβώς μπορούμε να το πετύχουμε αυτό;
    Η doubleclick αυτό μπορεί να το υποστηρίξει με τη χρήση rich media dynamic ads.
    Υπάρχει κάποιο άλλο εργαλείο που θα μπορούσαμε να δούμε;

This website uses cookies.