The New Stuff - Suit digital marketing

Whose content is it?

George Anagnostopoulos


Αναταραχές ξεκινήσανε στο YouTube που λόγω του συστήματος ελέγχου ιδιοκτήσίας περιεχομένου, έχει από την προηγούμενη εβδομάδα αρχίσει να στέλνει ειδοποιήσεις σε πολλούς χρήστες για περιεχόμενο που ανήκει σε τρίτους.

Οι περισσότερες ειδοποιήσεις στάλθηκαν σε εταιρείες και ιδιώτες που δημοσίευσαν περιεχόμενο σχετικό με video games, καθώς βρέθηκαν matches περιεχομένου στη μουσική με το περιεχόμενο που ανέβασε μια εταιρεία ονόματι IDOL.

Με λίγα λόγια: Η IDOL έχει στην ιδιοκτησία της κάποια μουσικά κομμάτια. Τα έχουν πάρει με άδεια οι εταιρείες παιχνιδιών και τα έχουν βάλει στα παιχνίδια τους. Αλλά όταν οι gamers δημοσιεύουν clips από τα παιχνίδια αυτά, δεν έχουν δικαιώμα αναπαραγωγής της μουσικής.

screenclipbig

Κάπως έτσι ξεκινάει ένα content claim στο σύστημα του YouTube και έχει ταράξει το Video Gaming community.

Για όποιον ενδιαφέρεται για περισσότερα μπορεί να δει το video ενός επαγγελματία video game YouTuber, ο οποίος έχει ένα καλό εισόδημα από το περιεχόμενό που δημιουργεί με τα παιχνίδια, αφού έχει κοντά στα 7 εκατομμύρια views το μήνα και τα claims αυτά τον εμποδίζουν από το να συνεχίσει να έχει αυτό το εισόδημα.

Θυμίζω απλά ότι με ένα πιο manual τρόπο είχαμε πριν 20 μέρες το κλείσιμο του καναλιού της Finos Films καθώς δέχθηκε claim από έναν ελληνικό οργανισμό, χωρίς τη βοήθεια του συστήματος αναγνώρισης περιεχομένου του YouTube. Είχε ανακοινώσει πως «προέκυψαν παράλογες διεκδικήσεις πνευματικών δικαιωμάτων από τους Οργανισμούς Συλλογικής Διαχείρισης Συγγενικών και Πνευματικών Δικαιωμάτων (ηθοποιοί, σκηνοθέτες και σεναριογράφοι), τα οποία ήταν εντελώς δυσανάλογα και υπέρογκα με τα προσδοκώμενα και δημιουργηθέντα έσοδα».

Γιατί ενδιαφέρει αυτή η είδηση στο μέσο digital marketer;

Επειδή το YouTube είναι από τα πρώτα social media που παρέχουν proactive προστασία στους content owners. Ο λόγος είναι πως επιτρέπει το monetization για όσους YouTuber content publishers έχουνε αρκετά views και δεν πρέπει οι αμοιβές αυτές να πηγαίνουν σε κάποιον που δεν έχει τα πνευματικά δικαιώματα του περιεχομένου που ανεβάζει.

Το Facebook ακόμα έχει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο εν λόγω θέμα, παρέχοντας reactive προστασία. Αλλά ποτέ δεν ξέρει κανείς τι θα γίνει στο μέλλον, αν για παράδειγμα το Facebook αναγκάσει σελίδες να δημοσιεύουν αποκλειστικά ιδιόκτητο περιεχόμενο.

YouTube

finos · idol · video games

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο