The New Stuff - Suit digital marketing

Έχουν κόστος οι επιχειρήσεις που δεν επενδύουν στον digital τομέα;

Vicky Gouvala


Είναι πολλές οι εταιρίες που θεωρούν τον digital τομέα ως μια χρονοβόρα και  πολυδάπανη επένδυση, που δεν θα τους επιφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στην περαιτέρω ανάπτυξη και πορεία τους. Δικαιολογίες όπως έλλειψη γνώσεων στον τομέα ή παλιά IT συστήματα χρησιμοποιούνται συχνά από εταιρίες που αρνούνται να συμβαδίσουν με τα σημερινά δεδομένα. Τι είναι όμως πιο δαπανηρό; Το κόστος για νέες επενδύσεις, σε εκπαιδεύσεις προσωπικού και αγορά σύγχρονων συστημάτων τεχνολογίας ή το ολοκληρωτικό κλείσιμο μιας εταιρίας;

Παρακάτω θα δούμε το πραγματικό κόστος του να μην επενδύεις στον digital κόσμο.

Χάνουν τη σύνδεση με το σήμερα

Η ταχύτητα με την οποία κινείται ο digital κόσμος είναι έως και 5 φορές πιο γρήγορος από την ταχύτητα με την οποία εξελίσσεται μια παραδοσιακή επιχείρηση. Αυτό συμβαίνει γιατί οι εξελίξεις που συμβαίνουν online δεν κοιτούν ώρα ή μέρα. Το πόσο γρήγορα μπορείς να εκμεταλλευτείς αυτές τις εξελίξεις καθορίζει και το πόσο ψηλά μπορεί να φτάσει η επιχείρησή σου. Ένα σφάλμα μιας επιχείρησης μπορεί να γίνει ο θησαυρός μιας άλλης.

Τρανταχτό παράδειγμα μεταξύ δύο κολοσσών, της Apple και της Kit Kat. Όταν οι καταναλωτές της Apple ανακάλυψαν ότι το iphone 6 λύγιζε, η Kit Kat άδραξε την ευκαιρία και οργάνωσε μια καμπάνια στο twitter με μότο “We don’t bend, we break” και διάφορα hashtags. Κατάφερε έτσι να εκμεταλλευτεί το σφάλμα της Apple για να βγει στο προσκήνιο και να κερδίσει πάνω από 25.000 retweets.

Τέτοιες ενέργειες συμβαίνουν καθημερινά στον κόσμο των social media, άρα είναι φανερό ότι χωρίς μια δυνατή παρουσία στον ψηφιακό κόσμο είναι αδύνατο να επιβιώσεις και αυτό μπορεί να σου κοστίσει ακριβά.

Ανταγωνιστικά Μειονεκτήματα

Νέες επιχειρήσεις εμφανίζονται συνέχεια στο προσκήνιο, προσφέροντας καινοτόμες υπηρεσίες ή προϊόντα που οι καταναλωτές χρειάζονται. Οι επιχειρήσεις που αρνούνται να προσαρμοστούν στα σημερινά δεδομένα καταλήγουν να εξαφανίζονται σιγά σιγά στον χρόνο. Αυτό είναι απόλυτα λογικό, αφού αδυνατούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του κοινού τους. Η ερώτηση που πρέπει να αναρωτηθεί λοιπόν κάθε επιχείρηση που βλέπει σαν ανούσιο κόστος το να επενδύσει στον digital τομέα είναι «Μπορώ να συνεχίσω να προσφέρω και να ικανοποιώ τις ανάγκες των καταναλωτών μου;».

 Δυσκολία επιβίωσης λόγω Προσωπικού

Το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί το Α και το Ω μιας επιχείρησης, δηλαδή άτομα που μπορούν να προσαρμοσθούν σε κάθε περίπτωση και να αντιμετωπίσουν κάθε πρόκληση που μπορεί να παρουσιαστεί. Πολλές επιχειρήσεις βλέπουν την ανανέωση του προσωπικού τους ή ακόμα και την εκπαίδευσή τους στα νέα δεδομένα ως κάτι χρονοβόρο και δαπανηρό.

Οι τελευταίες δυο γενιές έχουν γεννηθεί και μεγαλώσει μέσα σε ένα digital περιβάλλον. Έτσι, γνωρίζουν πως να κινηθούν, να αντιμετωπίσουν και να διαχειριστούν κάθε περίσταση που συμβαίνει στον digital κόσμο. Προσλαμβάνοντας λοιπόν, νέα εξειδικευμένα άτομα μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση να συγχρονιστεί με τις συνθήκες που επικρατούν και να μεταμορφωθεί από μια παραδοσιακή επιχείρηση σε μια digital. Επίσης, είναι απαραίτητο να υπάρχει συχνή εκπαίδευση του προσωπικού. Όπως αναφέρθηκε και στην αρχή η ταχύτητα με την οποία εξελίσσεται η τεχνολογία και γενικά ο digital κλάδος είναι ιλιγγιώδης. Αυτό καθιστά αναγκαία την εκπαίδευση του προσωπικού στα νέα δεδομένα ώστε να μπορούν  να είναι ενήμερη και να μπορούν να αντιμετωπίσουν κάθε τι καινούριο που μπορεί να προκύψει.

Με άλλα λόγια, η ψηφιακή μετάβαση δεν είναι μια επιλογή ή απλά ένα έξτρα κόστος. Είναι η πραγματικότητα και αυτή θα καθορίσει στο τέλος αν θα εκτοξευθεί μια επιχείρηση ή αν θα οδηγηθεί στο τέλος της!

Advertising · Entrepreneurship · Fail · Social Media

business · crisis · digital marketing

Vicky Gouvala

Η Βίκη είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Ο χώρος του digital marketing την ενθουσιάζει και αυτή τη στιγμή δουλεύει ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Πως να κατακτήσετε την κορυφή με το Google MyBusiness

»

5 συμβουλές για την αποτελεσματική προσέγγιση των Influencers

»

Γιατί χρειάζεσαι ένα Digital Marketing Agency σήμερα;

»

5 marketing influencers που πρέπει να ακολουθήσεις στο YouTube

»

Multichannel και Omnichannel στρατηγικές: τι είναι και ποιες οι διαφορές τους

»

Online Video: 6 βήματα προς την επιτυχία

»

Τι είναι το Instagram Tv και πώς μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως marketer

»

Πώς να διαλέξεις τον σωστό influencer για το brand σου

»

Τα βήματα για ένα επιτυχημένο επαγγελματικό προφίλ στο Twitter

»

Έχουν κόστος οι επιχειρήσεις που δεν επενδύουν στον digital τομέα;

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο