The New Stuff - Suit digital marketing

Συμβουλές για την εξήγηση του SEO στον πελάτη ή το αφεντικό σας

Marialena Kalaboka


Στον ολοένα αναπτυσσόμενο κόσμο του marketing, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή αλλιώς, SEO, είναι ένας όρος, με τον οποίο οι εταιρείες και οι καταναλωτές αυτών δεν είναι πλήρως εξοικειωμένοι. Αυτό συμβαίνει, γιατί η αποδοχή και υιοθέτηση νέων μηχανών αναζήτησης αποτελεί ακόμη έναν πειραματικό κλάδο, με συνεχείς εξελίξεις και προσπάθειες για την ανάδειξη του τομέα του marketing.

Πρόκειται για ένα βοηθητικό εργαλείο που φέρνει αποτελέσματα στα εμπλεκόμενα με αυτό brands. Για τον λόγο αυτό, θα βρείτε παρακάτω κάποια tips για να εξηγήσετε αυτή την περίπλοκη διαδικασία στο καταναλωτικό σας κοινό ή σε κάποιον ανώτερό σας:

Εξηγήστε πως πρόκειται για ανθρώπους και όχι για bots

Την πρώτη φορά που κάποιος θα έρθει σε επαφή με το SEO, θα βρεθεί αντιμέτωπος με μία σειρά αλγορίθμων ή με αναζητήσεις bots. Ωστόσο, πρέπει να δοθεί βάση στο ότι το SEO απευθύνεται σε ανθρώπους. Ειδικότερα, το Google, χρησιμοποιεί αυτά τα προγράμματα, προκειμένου οι πελάτες να ανακαλύψουν εκείνο το περιεχόμενο που ταιριάζει περισσότερο με τις ανάγκες τους και τα ενδιαφέροντά τους. Με τη σειρά τους τα brands, καλό θα ήταν να δημιουργούν και μετέπειτα να προωθούν προϊόντα που καλύπτουν βασικές ανάγκες των καταναλωτών, με οικείο προς αυτούς περιεχόμενο.

Πληροφορήστε, λοιπόν, το αφεντικό σας ή τον πελάτη σας πως η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης θα προσφέρει στους τελευταίους μία καλύτερη σχέση με το λογότυπο της εταιρείας ή την ίδια την εταιρεία, γεγονός που μπορεί να επιφέρει θετικότερα αποτελέσματα.

Δώστε παραδείγματα SEO

Η προώθηση περισσότερο τεχνικών όρων, όπως παραδείγματα με αλγόριθμους, λέξεις-κλειδιά, links από προφίλ κλπ, δεν βοηθούν στην κατανόηση του SEO, όταν κάποιος δεν είναι εξοικειωμένος με αυτό. Με βάση αυτό, καλό θα ήταν να ανατρέξετε σε απλά παραδείγματα, όπως:

“Η Google εξετάζει τις πραγματικές λέξεις σε μια ιστοσελίδα, καθώς και πληροφορίες ενσωματωμένες στον ιστότοπό σας, οι οποίες δεν μπορούν να προβληθούν από τους χρήστες, για να κατανοήσουν τι είναι η σελίδα”.

“Οι λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις ή φράσεις που πληκτρολογούν οι άνθρωποι στο Google για να βρουν αυτό που ψάχνουν στο Διαδίκτυο.”

Ουσιαστικά, θα ήταν μία σωστή κίνηση να δίνετε παραδείγματα που όχι μόνο εξηγούν τη διαδικασία λειτουργίας της μηχανής βελτιστοποίησης, αλλά, παραδείγματα που εξηγούν τους λόγους για τους οποίους δημιουργήθηκε το SEO. Έτσι, με τον καιρό, θα καθίσταται πιο εύκολη η ανάλυση περιπλοκότερων πτυχών του SEO.

Προωθήστε ένα σύντομο ιστορικό

Για όσους ασχολούνται με τις υπηρεσίες marketing περισσότερο τακτικά, καθίσταται πιο εύκολο να εξοικειωθούν με νέες τροποποιήσεις και εργαλεία, καθώς και να κατανοήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Αντίθετα, είτε για τους αρχάριους είτε για τους καταναλωτές, η εμπλοκή και εξοικείωση με το SEO, φαίνεται να είναι μία δυσκολότερη διαδικασία. Η διευκόλυνση των τελευταίων, λοιπόν, επιτυγχάνεται με την προβολή ενός σύντομου ιστορικού πλαισίου γύρω από αυτή τη νέα μηχανή βελτιστοποίησης.

Για τη διευκόλυνση αυτή, η αναζήτηση της Bubblegum, δημιούργησε ένα χρονοδιάγραμμα γύρω από το SEO με σκοπό να ενημερώσει τους νέους χρήστες με τη λειτουργία και τα πλεονεκτήματα της μηχανής, καθώς και την ιστορία του SEO από την αρχική του μορφή μέχρι και σήμερα.

marketing · SEO · Social Media

brand · digital marketing · seo

Brand & Marketing Managers

Media

Marialena Kalaboka

Η Μαριαλένα Καλαμπόκα είναι τελειόφοιτη φοιτήτρια του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εξειδικεύονται σε ζητήματα διπλωματίας, διαπραγματεύσεων και φυσικά marketing, έναν κλάδο, τον οποίο επιθυμεί να ακολουθήσει σε μεταπτυχιακό στάδιο. Σήμερα, εργάζεται ως Media Executive στη διαφημιστική εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές παρουσίασης στα Polls!

»

Τα Instagram Stories είναι πλέον διαθέσιμα και μέσω Desktop!

»

Τα 3 top λάθη που γίνονται στο δίκτυο του Linkedln

»

Account Intern Wanted

»

Το Twitter παρέχει νέες ιδέες για τους καταναλωτές μέχρι την εορταστική περίοδο!

»

Συμβουλές για μία επιτυχημένη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια

»

Συμβουλές για την εξήγηση του SEO στον πελάτη ή το αφεντικό σας

»

Χρήσιμα εργαλεία για κάθε marketer

»

Bελτιώστε το ποσοστό των διαβασμένων email μέσω του email marketing!

»

3 λόγοι που πρέπει να κάνετε Split Test στο Facebook