The New Stuff - Suit digital marketing

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals!

Vicky Gouvala


Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals;

Κάθε εποχή έχει και το δικό της festival. Από τα festival μπύρας τον Οκτώβρη μέχρι festival μουσικής τους καλοκαιρινούς μήνες.

Τι σημαίνει αυτό για το Brand σας;

Σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες για προβολή,αλλά και για να προσελκύσετε και να κατακτήσετε το νέο σε ηλικία κοινό.

Παρακάτω θα δούμε πως οι επιχειρήσεις επωφελούνται όταν γίνονται χορηγοί σε festivals.

1.Awareness

Είτε είστε νέος στον χώρο είτε όχι, τα festival σας βοηθούν να αυξήσετε το κοινό σας. Η διάρκεια των festivals είναι μεγάλη και οι παρευρισκόμενοι έχουν αρκετό χρόνο ώστε να ενημερωθούν και να επικοινωνήσουν με το Brand σας.

Για να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που δημιουργεί ο χρήστης είναι γεμάτο από θετικά σχόλια και μηνύματα για το brand σας, αναζητήστε festivals που ταιριάζουν με το ιδανικό προφίλ των πελατών σας. Με την ενσωμάτωση του brand σας στην εμπειρία των festival goers, μπορείτε να ενσωματώσετε τη μάρκα σας στα μυαλά των καλεσμένων. Οι Millennial ειδικότερα, που παραμένουν ενημερωμένοι και συμμετέχουν σε δημοφιλείς τάσεις, είναι πιθανό να υποστηρίξουν μάρκες όπως μουσικά φεστιβάλ ή φεστιβάλ φαγητού. Η εμφάνιση σας σε τέτοια festivals όχι μόνο θα προσελκύσει νέους πελάτες, αλλά θα τους δημιουργήσει και ένα θετικό συναίσθημα απέναντι σας αφού θα σας έχουν συνδέσει με μια ευχάριστη εμπειρία τους.

 

2.Μην αγοράσετε απλά ένα spot στο χώρο

Συζητήστε με τους διοργανωτές της εκδήλωσης.”Don’t just buy a spot for your booth.” Η δέσμευση με τους υπεύθυνους προώθησης και τους διοργανωτές των festivals είναι μια ευκαιρία να συνδεθείτε και να μάθετε από άλλους.

Συμμετέχετε στα social media πριν και κατά τη διάρκεια του γεγονότος. Χρησιμοποιήστε hashtags και αναφέρετε τους διοργανωτές ή τους συμμετέχοντες για να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των χρηστών. Δημιουργήστε ένα buzz στα social media, δείχνοντας τι συμβαίνει πίσω από τις σκηνές κατά την προετοιμασία και κατά τη διάρκεια του festival. Προσαρμόστε το σχεδιασμό και εικόνα του brand σας με το θέμα του festival για εκείνη την περίοδο, αλλά μην αλλάζετε τα χρώματα ή το λογότυπό σας. Το κοινό πρέπει να σας θυμάται μετά το festival.

3.Δώρα&Προσφορές

Προσφέρετε ειδικές προσφορές μόνο για τους συμμετέχοντες.

Δημιουργήστε προσωπικές τσάντες με το λογότυπο σας για κάποιο giveaway. Ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει μια τσάντα για να αποθηκεύσει τις αγορές και τα δωρεάν αντικείμενα, ενώ η μάρκα σας θα διαφημίζετε από μόνη της. Σκεφτείτε άλλα χρήσιμα δώρα για να εμπλέξετε τους πελάτες, δίνοντάς τους ότι μπορεί να τους φανεί χρήσιμο εκείνη την ημέρα. Πράγματα όπως customized t-shirts, καπέλα, μπουκάλια νερού θα προσελκύσουν σίγουρα τους παρευρισκόμενους. Κάποιο teaser ότι θα βρίσκεστε στο festival στα social media ή στο website σας, σίγουρα θα δουλέψει υπέρ σας.

Παρέχετε χρήσιμες πληροφορίες στους συμμετέχοντες για το festival. Για παράδειγμα κάποιο χάρτη του festival. Σκεφτείτε έναν δημιουργικό τρόπο για να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων.

Το κοινό είναι ήδη εκεί, εσείς απλά χρειάζεται να τους αιχμαλωτίσετε!

4.Activities

Όπως είπαμε,η διάρκεια των festivals είναι μεγάλη. Δημιουργήστε fun activities για τους παρευρισκόμενους. Beer pong, photo booth, σταθμός φόρτισης για κινητά ή hotspot είναι κάποιες ιδέες που μπορείτε να υλοποιήσετε. Με αυτό τον τρόπο οι παρευρισκόμενοι όχι μόνο θα αλληλεπιδράσουν με το Brand σας, αλλά θα τους μείνει μια θετική εικόνα για εσάς. Επιπλέον,θα προμοτάρετε έτσι το Brand σας πιο εύκολα, αφού οι παρευρισκόμενοι θα ανεβάσουν υλικό από αυτές την επαφή τους μαζί σας και θα δημιουργήσουν buzz στα social media για εσάς.

Όπως σχεδιάζετε για το 2019 πλάνο σας, σκεφτείτε τι festival μπορεί να ταιριάξει με το brand σας. Εξετάστε το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας δραστηριότητας ή κάποιου gift bag με το brand για να προσελκύσετε νέους δυνητικούς πελάτες.”Think outside the box” και δώστε το παρόν σε festivals, κερδίζοντας τις εντυπώσεις των παρευρισκόμενων αλλά και των ανταγωνιστών σας.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να απευθυνθείτε στους ειδικούς για βοήθεια και για ένα αποτελεσματικό πλάνο ανάλογα τις ανάγκες σας.

Advertising · Event · Interactive · Social Media

advertising · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications · Media

Vicky Gouvala

Η Βίκη είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Ο χώρος του digital marketing την ενθουσιάζει και αυτή τη στιγμή δουλεύει ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting