The New Stuff - Suit digital marketing

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

Εύα Πυργίδη


1. Δημιουργήστε ένα marketing event

Πρέπει να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε ένα συναίσθημα καθώς και να συσπειρώσετε τους υποστηρικτές σας γύρω από την crowdfunding εκστρατεία σας, συνδέοντας το λανσάρισμα γύρω από ένα μεγάλο και γνωστό event.

Μπορείτε να συνδέσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας με διακοπές, ένα αθλητικό event ή κάτι εποχιακό. Έτσι θα καταφέρετε να αυξήσετε την επιθυμία των υποστηρικτών σας για το λανσάρισμα. Θα μπορούσατε επίσης να αξιοποιήσετε τη συναισθηματική σύνδεση γύρω από αυτό το event για να ενθουσιάσετε τους ανθρώπους για το προϊόν ή την υπηρεσία σας και να εμπλακείτε σε συζητήσεις.

Είναι πολύ σημαντικό να συνδεθείτε με τους υποστηρικτές σας όσο το δυνατόν περισσότερο. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να αξiοποιήσετε τα digital κανάλια που έχετε στη διάθεσή σας. Το content που θα περιλαμβάνετε σε αυτά τα κανάλια θα πρέπει να συσχετίζεται με δημοφιλή θέματα και δημοφιλή hashtags. Με αυτό το τρόπο θα καταφέρετε να δημιουργήσετε περισσότερο ενδιαφέρον για την καμπάνια σας και engagement.

2. Χρησιμοποιήστε advocates

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θέλουν να είναι ο πρώτος ή ο μόνος υποστηρικτής μιας crowdfunding καμπάνιας. Συγκεκριμένα, θέλουν να δουν advocates που έχουν επιρροή να λαμβάνουν μέρος ώστε να το κάνουν με τη σειρά τους και αυτοί.

Έχετε κάποιον αξιοσημείωτο ως σύμβουλο, υποστηρικτή ή endorser της start-up εταιρία σας; Μέσω των digital channels σας πρέπει να κοινοποιήσετε  την λίστα των συνεργατών σας, καθώς και τους advocates σας. Με αυτόν τον τροπο θα καταφέρετε να σας εμπιστευτούν οι νέοι υποστηρικτές σας και θα τους ενημερώσετε ότι δεν είναι οι μόνοι που θα παραβρεθούν στο event σας.

3. Engagement με τους υποστηρικτές σας

Ποτέ μην αφήνετε τους υποστηρικτές σας στο σκοτάδι για εβδομάδες αφού έχουν υποστηρίξει το project σας. Πρέπει να επικοινωνείτε μαζί τους μέσω συχνών ενημερώσεων στα digital channels σας, thank you emails και απαντήσεις σε ερωτήσεις τους και στα σχόλια τους στα social media.

Παράλληλα, μπορείτε να δημιουργήσετε προσδοκίες ούτως ώστε να αυξήσετε το engagement σας με πολλούς τρόπους. Δημοσιεύστε στα digital κανάλια σας posts με αντίστροφη μέτρηση που να συσχετίζονται με μία έκπληξη για το project σας.

Επίσης, διεξάγετε ένα give away του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας ή κάντε ένα διαγωνισμό που να έχει σχέση με την crowdfunding εκστρατεία σας. Οι ευκαιρίες που δίνονται μέσω των Social Media σας είναι αμέτρητες και πρέπει να τις αξιοποιήσετε. Όταν επικοινωνήσετε με τους υποστηρικτές σας μην ξεχνάτε να ενθαρρύνετε πάντα έναν ανοιχτό διάλογο. Σε γενικές γραμμές οι άνθρωποι προτιμούν να μιλούν παρά να ακούν.

Email Marketing · marketing · Online Marketing

crowdfunding · crowdsourcing · digital channels · Social Media

Εύα Πυργίδη

Η Ευαγγελία Πυργίδη διαθέτει πτυχίο στην Επικοινωνία από το Deree-The American College of Greece και μεταπτυχιακό στο Marketing Management από το University of Surrey. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως account executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting