The New Stuff - Suit digital marketing

Τα 7 Digital Marketing Trends που θα υπερισχύσουν το 2019

Dimitra Kasapoglou


Το 2018 υπήρξε έτος βελτίωσης και εξέλιξης των τάσεων των social media του 2017. Μέχρι στιγμής, έχουμε δει μια συνεχή ανοδική πορεία στην επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality), στο περιεχόμενο των video και στο influencer marketing. Αλλά τώρα που το 2018 είναι στο τέλος του, μπορεί να αναρωτιέστε: 
«τι επιφυλάσσει το 2019;»

Παρακάτω θα συζητήσουμε τις προβλέψεις μας και θα σας δώσουμε μια ιδέα για το πώς μπορεί να διαμορφωθεί το διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο του digital marketing μέσα σε λίγους μήνες.

Η άνοδος των Smart Speakers

Πιθανότατα θα βλέπουμε όλο και περισσότερες ηλεκτρονικές δημοσιεύσεις να συμπεριλαμβάνουν φωνή και να δημοσιεύουν ηχητικό περιεχόμενο σε αυτές τις συσκευές. Σκοπός είναι να δημιουργηθεί μια συνήθεια στο “Flash Briefing” του ακροατή, ενθαρρύνοντάς τον να χρησιμοποιεί τα Smart Speakers καθημερινά.

Επιπλέον, αναμένουμε να δούμε περισσότερες διαφημίσεις σε αυτές τις πλατφόρμες – καθώς το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων πρέπει να μεταφράζεται σε έσοδα. Η Amazon, η Google και η Apple μπορούν πολύ εύκολα να ξεκινήσουν τις δικές τους διαφημιστικές πλατφόρμες, διευκολύνοντας έτσι τις επιχειρήσεις να αγοράζουν και να πωλούν διαφημιστικό χώρο. Σκεφτείτε το AdWords αλλά για το Google Home σας.

Η χρήση του Internet  θα καλύψει την τηλεόραση

Οι έρευνες δείχνουν ότι το διαδίκτυο θα καλύψει την τηλεόρασή το 2019 όσον αφορά τις ώρες που παρακολουθούνται. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι άνθρωποι θα περάσουν 2,6 ώρες την ημέρα online και 2,7 ώρες την ημέρα βλέποντας τηλεόραση το 2019. Πιο συγκεκριμένα, 45 λεπτά από το μέσο χρόνο του ατόμου στο διαδίκτυο θα δαπανηθεί παρακολουθώντας video στο κινητό.

Εξαιτίας αυτού, προβλέπουμε ότι οι εταιρείες θα ξοδεύουν λιγότερα χρήματα σε τηλεοπτικές διαφημίσεις και περισσότερα χρήματα για video στο διαδίκτυο και στα κοινωνικά μέσα. Η εταιρεία σας θα κάνει το ίδιο;

Τα social media θα ενσωματωθούν πιο βαθιά σε άλλες υπηρεσίες

Οι εταιρείες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης θα συνεχίσουν να ενσωματώνουν τις υπηρεσίες τους σε εφαρμογές τρίτων. Για παράδειγμα, όπως το Facebook και το LinkedIn επιτρέπουν στους χρήστες να εγγραφούν για υπηρεσίες τρίτων με τους λογαριασμούς τους και να μοιράζονται δεδομένα με υπηρεσίες τρίτων.
Αναμένουμε ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί και ότι οι πλατφόρμες των social media θα ενσωματωθούν ακόμη περισσότερο με άλλες υπηρεσίες. Οι εφαρμογές κοινωνικών μέσων ενημέρωσης ενδέχεται να αρχίσουν να μοιράζονται περισσότερα δεδομένα χρήστη με το κοινό τους και να δημιουργούν μια πιο απλή εμπειρία σε εφαρμογές τρίτων. Αυτό βοηθά τις εταιρίες κοινωνικών μέσων να διατηρήσουν την κυριαρχία τους, να αποκτήσουν περισσότερες πληροφορίες για τους χρήστες και να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες σε μικρότερους ιστότοπους και εφαρμογές.

Η χρήση του Live Video θα συνεχίσει να αυξάνεται

Μην αφήνετε την επωνυμία σας χωρίς ζωντανή τηλεοπτική εκπομπή. Το 67% των live θεατών λένε ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εισιτήριο συναυλιών για να δουν μια μπάντα ή να παρευρεθούν σε μια εκδήλωση αν έχουν δει μια ζωντανή ροή ενός παρόμοιου γεγονότος στο διαδίκτυο.

Επιπλέον, το 45% του live κοινού δήλωσε ότι θα πλήρωνε για να δει έναν αγαπημένο αθλητή, ομάδα ή καλλιτέχνη σε ένα online stream video.

Η διάδοση των Video (και Video Ads) διευρύνεται περισσότερο

Οι μελέτες αναμένουν ότι το video θα αντιπροσωπεύει το επιβλητικό 85% της συνολικής κίνησης στο Διαδίκτυο έως το 2019. Περαιτέρω, το 54% των χρηστών του Διαδικτύου παρακολουθούν ήδη video σε μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων μηνιαίως και ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια.

Επίσης, οι διαφημίσεις video αυξάνονται. Το 65% των εμφανίσεων των διαφημίσεων στο Instagram ήταν το αποτέλεσμα content video και αναμένουμε ότι ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο.

Οι marketers θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο προσθήκης video στη στρατηγική των social media τους για το 2019. Μερικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό είναι η προβολή διαφημίσεων video στο YouTube και το Instagram, η δημιουργία content video με influencers για πληρωμένη τοποθέτηση προϊόντος ή endorsements στα video τους.

Τα chatbots θα γίνουν κομμάτι της καθημερινότητάς μας

Μέχρι το 2019 περιμένουμε τα chatbots να είναι το πρώτο μέρος που κάποιος πηγαίνει για να παραγγείλει μια πίτσα, να επιλέξει ένα πρόγραμμα κινητής τηλεφωνίας ή ακόμα και για να κλείσει ένα δωμάτιο ξενοδοχείου. Τα Chatbots επιτρέπουν στους χρήστες σας να κάνουν όλα αυτά χωρίς την ταλαιπωρία της λήψης μιας εγγενούς εφαρμογής.

Τα δεδομένα λένε ότι τα chatbots θα κυριαρχήσουν. Σύμφωνα με μια μελέτη από το LivePerson, μόνο το 19% των 5.000 ατόμων που ερωτήθηκαν είχαν αρνητική αντίληψη για τα chatbots. Επιπλέον, το 33% είχε θετική άποψη και το 48% ήταν αδιάφορο.

Η διάδοση του Κοινωνικού CEO

Σε μια εποχή με έντονη παραπληροφόρηση, είναι σημαντικό οι διευθύνοντες σύμβουλοι και άλλα ανώτατα στελέχη να είναι κοινωνικά. Αυτό ενισχύει τη φήμη της εταιρείας σας, συμβάλλει στην δημιουργία εμπιστοσύνης από τους χρήστες σας και καθιστά πιο ελκυστική την επιχείρησή σας στην αγορά εργασίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της OkToPost, το 2016 μόνο το 40% των CEOs δραστηριοποιούνταν στα κοινωνικά μέσα. Από αυτούς τους χρήστες, το 70% χρησιμοποίησε μόνο το LinkedIn. Ωστόσο, αναμένουμε ότι ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί καθώς η δυσπιστία στα μέσα ενημέρωσης συνεχίζεται, καθιστώντας τους ανθρώπους να θέλουν να ακούσουν ειδήσεις από την πηγή.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι διευθύνοντες σύμβουλοι μπορούν να κάνουν τη φωνή τους να ακουστεί. Μερικοί από τους καλύτερους τρόπους είναι να δημοσιεύουν στο blog  της εταιρείας, το Tweeting από τον προσωπικό τους λογαριασμό ή η ανάρτηση άρθρων στο προσωπικό τους LinkedIn λογαριασμό.

Καθώς το 2019 ολοένα και πλησιάζει, παραμείνετε ανταγωνιστικοί και χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές όχι μόνο για να προστατεύσετε την επιχείρησή σας από το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο digital marketing αλλά και για να παραμείνετε ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σας.

Κλείνοντας, η ομάδα του Suit.gr και εγώ, θα θέλαμε να σας ευχηθούμε Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος! Θα είμαστε πάλι κοντά σας με τη νέα χρονιά, με ανανεωμένη διάθεση και περισσότερα digital νέα! Χρόνια Πολλά!

Advertising · marketing · Online Marketing · Social Media

advertising agencies · chat bot · digital marketing · Live Streaming · marketing trends · smart speaker · Social Media · social seo · video ads

Agencies · Brand & Marketing Managers

Communications · Media

Dimitra Kasapoglou

Η Δήμητρα Κασάπογλου είναι απόφοιτος του Οικονομικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά. Διαθέτει ακόμη μεταπτυχιακό πάνω στο Advertising and Marketing από το Coventry University της Αγγλίας. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Media Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting